Ik heb van circuits online dit schema gebouwd:
http://www.circuitsonline.net/schakelingen/105/audio/20-watt-versterke…

Ik wil het printje zelf gaan etsen, dus heb ik vanzelfsprekend het getekend in Eagle.

Nu heb ik 2 vragen. Zijn er bepaalde takken van het schema die jullie me aanraden dikker te maken, ik heb nu voor de zekerheid de voeding 1mm dikte gegeven en de rest 0,75mm is dat goed?

En willen jullie mijn ontwerp controleren en verbeteren:
http://i40.tinypic.com/219dqms.png

Bedankt

Er kunnen een hele hoop componenten anders geplaatst kunnen worden zodat je sporen korter kunnen worden, C7 en R7 bijvoorbeeld. Je moet ook nadenken over je koeling van je LM1875, die zie ik ook nog niet in je PCB. Kijk nog maar eens goed naar de lange sporen.

C6 moet zo dicht mogelijk bij de chip, C4 zit daar ook niet echt goed.

Waarom zet je R6 niet gelijk over pin 2 en 4 van je ic...en R7 en C7 kunnen gelijk over pin 3 en 4. En zo kunnen R5 en C3 ook van pin 2 naar 3.

Een aantal banen die verbonden zijn met de LM1875 kruisen elkaar!

Dat kan duidelijk niet de bedoeling zijn, omdat ze later verbonden worden met andere componenten.

//edit
dit geldt voor de oorspronkelijke print

//edit 2
@Weardguy,
Ik snap 'm.

@ necessaryevil: Nee, ook dat klopt niet. De LM ligt op z'n rug, de sporen zitten aan de onderzijde: door de pentawatt behuizing liggen de eilanden versprongen van elkaar, maar omdat de TS de toplayer aan heeft laten staan, zien we ook de pootjes van het onderdeel zelf, die je uiteraard niet op de print zult terugzien. Er kruist dus niets.

@ TS: terug naar af. Probeer de componenten logisch te plaatsen: componenten die gekoeld moeten worden aan de rand van de print met voldoende ruimte voor een koelvin.
Weerstanden en condensatoren zo veel mogelijk op 1 lijn, en natuurlijk, als dat vereist is, zo dicht mogelijk bij de pennen van een IC ter ontkoppeling.
Vermijd 90 graden hoeken: liever 2 x 45 of een polygoon tekenen bij een T-splitsing van sporen.

Red Arrow gaf het ook al aan. De koeling. Dit chippie moet je niet zomaar in de 'lucht' laten werken.