Lichtmis 2009, Electronicabeurs, 26 Sept

Dus de lichtmis is een stuk kleiner dan Rosmalen? Zo ja, dan is dat toch wel heel ver rijden vanuit Helmond....

Shiptronic

Overleden

Maar zeker de moeite waard, ik probeer er ook te zijn.
Voor mij een thuis wedstrijd, nu alleen nog zorgen dat ik het niet vergeet, (net als badbendheim :( )

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

@Antoine, volgens google maps 160 km, 1:40hr vanaf hier. Da's een leuk stukje toeren. :) Muziekje aan, valt het allemaal wel mee.

Alleen die tijd, begint om half 9.. Da's vroehoeg vertrekken.. :(

Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Tidak Ada

Golden Member

Op 30 augustus 2009 17:41:55 schreef T-baev:
Veel te ver voor mij, maar voor volgend jaar heb ik er 3 gepland: Wetteren,Zottegem,Rosmalen! :)

Denk dan ook eens aan La Louvëre (Be) (27 sept), Helmond (NL) (3 okt) en Bladel (NL) (20 dec.)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

Ik zet ze in mijn agenda! Bedankt voor de tips!

Is La louviere een beetje de moeite?

EDIT: helmond: 170 km. Bladel: 100Km

[Bericht gewijzigd door T-baev op dinsdag 1 september 2009 11:12:09 (19%)

he, wist niet dat we er in helmond ook een hadden. Of is dat de veron beurs in het MFC in Stiphout? Da's een heel klein zaaltje, geloof nooit dat daar veel leuks te vinden is.

Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Tidak Ada

Golden Member

Op 1 september 2009 11:10:48 schreef T-baev:
[....]

Is La louviere een beetje de moeite?

[....]

Ik vind van wel, maar dat is mijn beleveing ;)
Valt toch wel mee vanaf Gand?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

@Roel,

Verrek nog een uit Helmond :D. Was me nog niet eerder opgevallen. Dacht dat ik de enigste was hier.

[Bericht gewijzigd door Antoine op dinsdag 1 september 2009 11:27:14 (18%)

Tidak Ada

Golden Member

Op 1 september 2009 11:21:14 schreef RoelA:
he, wist niet dat we er in helmond ook een hadden. Of is dat de veron beurs in het MFC in Stiphout? Da's een heel klein zaaltje, geloof nooit dat daar veel leuks te vinden is.

Helmondse Radiomarkt 2009 www.rbo.be
Zaal het Aambeeld, Dorpsstraat 38, 5708 GJ Helmond
09h - 14h30 Toegang 2,50€

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

@Tidak Ada: Daar was ik al bang voor. Heb er ooit het bordje voor de deur zien staan, een paar jaar geleden. Woon er zeg maar 500 meter vanaf.. Ken het zaaltje, is misschien 1/4 van Rosmalen, en dan alleen de beneden verdieping.

@Antoine: Tjah, die Helmonders kom je ook overal tegen :P
Er zitten er meer, in ieder geval PD4VDW, icecube en rimco waar ik het zo van weet.. :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Tidak Ada

Golden Member

@RoelA

De grootte van een hamfest zegt me niks. Het gaat er toch om wat ze te bieden hebben.......? Soms is een kleine beurs overzichtelijker dan een grote!
Maar ik weet van die Fair in Helmond verder niets af. Kan dus goed zijn, maar evengoed heel slecht, zoals Turnhout (B)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

Hee, da's raar, maak je een post is ie verdwenen.... Opnieuw dan maar.

Ach, Stiphout is voor mij om de hoek, woon zelf in Helmond-West dus ik ga dan wel even kijken denk ik. Voor die 2,50 kun je je geen bult vallen.

@RoelA, ik wil dan eventueel wel met je meerijden naar de lichtmis (mits je auto rookvrij is :)). Scheelt weer in de brandstof en jij rijdt LPG scheelt ook nogal ;)

Auto is redelijk rookvrij, de enige rook komt uit de uitlaat van de auto :)
Naja, en onder de motorkap, maar dat was hopelijk eenmalig.. :D

We zullen de rest even via mail bespreken, hoeven we hier niet meer zo off-topic te gaan :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Tidak Ada

Golden Member

Op 2 september 2009 11:54:43 schreef Antoine:[....]
Ach, Stiphout is voor mij om de hoek, woon zelf in Helmond-West dus ik ga dan wel even kijken denk ik. Voor die 2,50 kun je je geen bult vallen.
[.....]

Misschien zien we elkaar dan. Hangt een beetje er van af hoveel La Louvière me dan heeft gekost.....
Ik ben iig geïnteresseerd. Als ik niet ga, weet ik niet wat ik heb gemist >:)
Turnhout was dus pet, maar het "Dreiländertrff" in Aken was de moeite waard. Veel leuk spul gevonden.
Eksel (bij Luimmen (B)) heet ook goed te zijn

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

@RoelA, ik mail je een dezer dagen wel een keertje om e.e.a. af te spreken :).

@Tidak Ada, tja, probleem is dat ik geen idee heb hoe iedereen eruit ziet... ben altijd anoniem voorbij de CO stand geschuifeld in Rosmalen dus ja...

Bladel is trouwens ook niet zo ver weg vanuit Helmond, kan ik ook nog gaan kijken. Even de kerstmarkt voor mij ;), doe mij maar onderdelen i.p.v. kerstballen :P.

Tidak Ada

Golden Member

Op 2 september 2009 22:27:29 schreef Antoine:[....]@Tidak Ada, tja, probleem is dat ik geen idee heb hoe iedereen eruit ziet... ben altijd anoniem voorbij de CO stand geschuifeld in Rosmalen dus ja...

Bladel is trouwens ook niet zo ver weg vanuit Helmond, kan ik ook nog gaan kijken. Even de kerstmarkt voor mij ;), doe mij maar onderdelen i.p.v. kerstballen :P.

Geldt ook voor mij ;)

Bladel is pas in december...., maar lijkt me ook wel iets!

/OT:
Al eens een kertsboom versierd met gloeiende buizen?
Neem een blauw lichtende 866 als top, maar pas op voor de hoogspanning!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

@Antoine, als je vrijdagavond niets te doen hebt, ben in ieder geval van 19 tot 21 bij Melody in de stad (Elzaspassage) aan 't werk, koffie staat klaar. :)

@Tidak Ada, geef tegen die tijd maar een gil, wandel ik er ook heen.

In het Rosmalen topic stonden wat voorbeelden van naamkaartjes die mensen ophadden. Is wel makkelijker, er is nu geen stand om af te spreken.

Geloof wel dat er vorig jaar wat meetings bij het frietkot waren op bepaalde tijden?

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Misschien zijn naamkaartjes nog niet eens zo'n stom idee inderdaad. Ik ken een paar lieden van gezicht alleen maar vanwege die kaartjes ;).

@RoelA, ik zal er aan proberen te denken. Denk dat ik dan wel even in de stad ben.

Voel ik hier in Helmond op 3 oktober een mini-meeting aankomen? :).

/ot
@Tidak Ada, ik zal uit vrije wil nooit een kerstboom neerzetten en mijn vriendin is Russisch orthodox m.a.w. kerst valt daar in januari :P. Dus nee, buizen noch ballen in de boom :P

Tidak Ada

Golden Member

Op 2 september 2009 22:40:26 schreef RoelA:
@Tidak Ada, geef tegen die tijd maar een gil, wandel ik er ook heen.

In het Rosmalen topic stonden wat voorbeelden van naamkaartjes die mensen ophadden. Is wel makkelijker, er is nu geen stand om af te spreken.

Ik heb theoretisch nog ergens zo'n LED badge met Velleman reclame. Zal kijken of ik hem ergens kan vinden.....
Een gil kan ik altijd geven :)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

Had heel graag naar de markt gegaan, maar omdat de trein tickets zo duur zijn, en ik altijd veel te leuke dingen zie om te kopen slaan we em dit keer over.

We zoeken het overigens wel dicht bij huis op..
Mij kun je wel vinden bij de kattemepse (Helmondse) radiomarkt..

Vincent!

/EDIT:
Wel leuk, komen er dit jaar eens mensen van CO naar de helmondse beurs..

[Bericht gewijzigd door PD4VDW op woensdag 2 september 2009 23:55:36 (13%)

Van een echte kattemepse zendamateur!

Okee, wie gaan er allemaal komen? Nog 2,5 week en dan is het zover :).

Als het goed is, kan ik ook komen..

[Bericht gewijzigd door Henry S. op woensdag 9 september 2009 21:46:26 (71%)

Van een echte kattemepse zendamateur!

Ik meen ergens in de stad gehoord te hebben dat jij met ons meegaat dus nogal logisch ;)

Jaa, dat klopt! Gezellig toch? (denk ik)

[Bericht gewijzigd door Henry S. op woensdag 9 september 2009 21:46:35 (71%)

Van een echte kattemepse zendamateur!
Tidak Ada

Golden Member

Attentie Beursgangers

Het KRUIDVAT heeft goedkope treintickets voor heel Nederland

Één dag onbeperkt reizen voor € 12,49!!

/edit:
Dat geeft de mogelijheid om van ver te komen

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;