het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

maartenbakker

Golden Member

Als terminals is het vier keer niks (een klant van ons heeft een ander model hiervan staan met 10 terminals, en ik weet niet waar ik moet beginnen de problemen op te sommen), maar als je erin zou slagen de FPGA te programmeren heb je inderdaad best interessante hardware in handen.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Tidak Ada

Golden Member

Attentie Beursgangers

Het KRUIDVAT heeft goedkope treintickets voor heel Nederland

Één dag onbeperkt reizen voor € 12,49!!

Dat geeft de mogelijheid om van ver te komen

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Gisteren bij de Action

Boombox, gitaarversterkertje voor oa mp3 of computer, 5 watt luidspreker, bass, trebble. Met USB. Je kan ook je gitaar inpluggen maar dan klinkt ie niet hard.

3,29

Ik heb een signature dus ik ben

GPS, nokia 6100 lcd, gravitatie/acceleratie, wireless RF modules (2,4GHz en 455 MHz) nog maar tot en met maandag op samenkopen.net
http://www.samenkopen.net/action_products/879669

Van horen zeggen:

Car MP3 player:

http://www.gloeidraad.nl/radioforum/images/uploaded/200909241949364abb…

Speelt zowel van SD kaart af, als van USB stick ook is er een line-in aanwezig + nog een AB voor maar €10,-
De afgespeelde muziek is dan via een kleine FM zender op iedere autoradio te beluisteren.

Ga er morgen maar eens naar kijken :)

[Bericht gewijzigd door Piet elektro op zondag 27 september 2009 19:22:56 (20%)

zonder prutsen kom je nergens!

die heb ik een poos geleden nog gehaald bij de action. weet niet of ze die nogsteeds hebben...

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

kost op computerbeurzen vaak maar 5 euro, maar kwaliteit sucks, geen hoog en geen bassen.

@kombucha, onzin!
Ik heb vandaag een exemplaar gehaald, en ik verbaasde mij over het geluid!

Goed via de Line-in klonk het niet helemaal jofel (kan ook aan de bron gelegen hebben), maar zodra ik van SD of USB afspeel klinkt het apparaatje als een klok!

Verder heb ik nog een zonnepaneel (accu druppellader)voor 10 euro bij de Action gehaald.
Foto: http://images.kapaza.com/photoslarge/20200000/20224446.jpg

Nu is dit een pure druppellader, en ik dacht het druppelcircuit er wel even tussenuit te kunnen halen en er een mooie zonnecel aan over te houden. Nee dus!
Het lijkt wel of ze het laadcircuit in de glasplaat geintergreerd hebben. Maar hoe en wat is mij ook nog even een raadsel..

Wel compleet met 2 laadkabels (klem en sigarettenplug) en een 4-tal zuignapjes.

zonder prutsen kom je nergens!

persoonlijk zou ik voor zoiets ook liever een apart SDkaartje gebruiken. Rare spanningen willen nog wel eens voorkomen in de auto en dan heb je liever dat een goedkoop kaartje het begeeft dan je dure mp3speler. nouja, die van mij was ook maar 7E maar wanneer je een ipod oid hebt..
bedankt voor de test!
maar alleen dat afstandsbedieningkje kan al best leuk zijn wanneer je met een moodlight/ plintmod bezig gaat. mooi kleurtjes erop e.d.

[Bericht gewijzigd door MAH op dinsdag 29 september 2009 21:46:47 (18%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Tidak Ada

Golden Member

Op 29 september 2009 18:12:50 schreef Piet elektro:
Nu is dit een pure druppellader, en ik dacht het druppelcircuit er wel even tussenuit te kunnen halen en er een mooie zonnecel aan over te houden. Nee dus!
Het lijkt wel of ze het laadcircuit in de glasplaat geintergreerd hebben. Maar hoe en wat is mij ook nog even een raadsel.

Gewoon: de solarcell is een van nature een (niet ideale) stroombron. De kortsluitstroom is de maximale stroom.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

@Piet elektro: en WAAR heb je die dan gehaald? Je linkt alleen een plaatje op een forum..

If you want to succeed, double your failure rate.
pa3gws

Golden Member

zonnepaneel (accu druppellader)voor 10 euro bij de Action gehaald.

Kan toch niet duidelijker. :-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Tidak Ada

Golden Member

Op 30 september 2009 08:59:43 schreef Jochem:
@Piet elektro: en WAAR heb je die dan gehaald? Je linkt alleen een plaatje op een forum..

Conrad verkoopt ze ook, voor héél wat meer......!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 30 september 2009 09:24:00 schreef pa3gws:
[...]
Kan toch niet duidelijker. :-)

My bad, want ik kon wel duidelijker: ik had 't over die CAR MP3 player. Ook bij de action misschien?

If you want to succeed, double your failure rate.
Turbokeu

Golden Member

Voor degenen die goedkoop een EVSA zoeken: Verkoper geoffro1955 op Ebay.
Heeft maar een beperkt aantal modellen in het gamma (voornamelijk Osram's en een paar Philips'en).
Mijn T8 36W Osram Quicktronic EVSA heeft me, mèt verzendkosten vanuit de UK, 14.8€ gekost.

Na 19 jaar heb ik nu binnen de 0.3sec volop licht in de kelder waar ik vroeger, met de oude VSA, 5 à 10 minuten moest wachten vooraleer de TL-buis ook maar aanging (en dan nog zò hard ronkend dat ik het tot in de slaapkamer kon horen...) :D

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
Tidak Ada

Golden Member

Ook die CAR MP3 players zijn bij de "C" te koop, maar zeker voor een veelvoud van de prijs :(

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 30 september 2009 10:17:59 schreef Turbokeu:
Voor degenen die goedkoop een EVSA zoeken

Heb daar niet veel verstand van, maar is zoiets altijd ook gelijk regelbaar (dimbaar), of moet je daar weer een speciale EVSA voor hebben?

@Tidak Ada: ja allicht, ken nog wel 10 adressen voor zo'n ding, maar het ging hier om de aanbieding he..

[Bericht gewijzigd door Jochem op woensdag 30 september 2009 10:22:01 (16%)

If you want to succeed, double your failure rate.
Turbokeu

Golden Member

Nee, niet gelijk dimbaar. Daarvoor zijn er dimbare EVSA's (met 1-10V stuuringang of via DALI-protocol). Wel natuurlijk véél duurder...

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"

Was d'r al bang voor ;)

edit@hieronder: Okee, maar misschien heeft de lokale action hier ze nog wel :)

[Bericht gewijzigd door Jochem op woensdag 30 september 2009 11:02:25 (64%)

If you want to succeed, double your failure rate.
pa3gws

Golden Member

@Jochem
Was inderdaad ook bij de Action maar ik heb ze er de laatste keer dat ik er was niet meer gezien.

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Heb ook maar zo'n EVSA besteld, ook voor in de kelder. :) Alleen is bij mij 18W voldoende. Voor een tientje (incl. verzenden) is 't geen geld!

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Turbokeu

Golden Member

Inderdaad!
Je gaat er geen spijt van hebben, die Osram EVSA's werken perfect.

Ik ben het nog steeds niet gewoon dat het TL-armatuur in de kelder nu ogenblikkelijk oplicht, zonder knipperen, zonder geluid! :D
Gemakkelijk in te bouwen in een bestaand armatuur, des te meer omdat er maar 3 draden naar de TL-buis gaan (langs één kant is de gloeidraad van de buis maar via één pool op het EVSA aangesloten).
Zodus kan je de draad naar de startersocket, die meestal in één van beide lampvoeten ingebouwd is, verwijderen.

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"

gisteren folder van de HUBO gekregen (Belgïe)

geen elektro maar plastiek bakken aan 1 euro (van die zwarte)

+ spaarlampen aan 1,5 €
+ tal van rekken en kasten en andere aanbiedingen

moment voor herfst opkuis zeker?

Dit topic is gesloten