Hallo allemaal,
Ik heb zojuist even de info gelezen over de opto-couplers, erg interresant, maar hierin zie ik nergens een minimum spanning voor de LED in de opto, er staat wel 2-50mA doorloop stroom o.i.d. maar dat is niet precies wat ik nodig heb eigenlijk.
Ik moet dit weten van de
PC702 = CNY17
en de
PC817 (of de 827, 837, 847 resp double, triple, quad)
Grtz
Antoine
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
je kan et volges mij toch wel meten? neem een regelbare voeding ofzo en een multimter dan zet je de mulimeter op de poorten die hij schakeld en dan draai je langzamerhand het voltage omhoog zodat ie schakelt ...
Diode tester op je multimeter?
Geeft spanning aan in V over de diode. Doet wonderen.
M<ultimeters van 15 piek bij de Gamma hebben die optie al, en jij als ervaren rot hebt zoiets toch ook wel op je meter Antoine? Veel suc6
Groetjes
Sven
Op zo 14-07-2002 21:33:33 schreef High met henk:
Diode tester op je multimeter?Geeft spanning aan in V over de diode. Doet wonderen.
M<ultimeters van 15 piek bij de Gamma hebben die optie al, en jij als ervaren rot hebt zoiets toch ook wel op je meter Antoine? Veel suc6Groetjes
Sven
Verrek, natuurlijk, nog geeneens bij nagedacht, *slaat tegen voorhoofd*, mijn meter kostte ruim honderd piek. En die heeft er zelfs twee verschillende opzitten 
dom, dom, dom....
Groetjes
Antoine