beste moderators

mss is mijn titel wat verkeert gekozen want het gaat hem eigenlijk niet om het gebruik van de site maar wel van de benaming circuits online

voor mijn GIP moet ik een bundel schrijven van 30-40 pagina's lang
het onderwerp dat ik gekozen heb is versterker/ing
ik heb tot kwelling en .... van sommige mensen al veel (vaak domme) vragen gesteld
nu moet er in deze bundel ook nog een voorwoord komen en ik zou daar dus alle mensen bedanken die mij reeds hebben geholpen
natuurlijk zijn dit er teveel om op te noemen en ik zou dus graag de volgende zin toevoegen en daarvoor zou ik willen vragen of jullie er niets op tegen hebben

Hierbij zou ik graag een paar mensen willen bedanken die mij hebben geholpen bij het vervaardigen van deze informatieve bundel waaronder Mevr ...(mijn mentor), mevr ... (leerkracht Nederlands), de actieve forumleden van http://www.circuitsonline.net die mij hebben geholpen bij de problemen die optraden bij mijn praktische proef waaronder de moderatoren.

het gaat hem over het vetgedrukte gedeelte
als jullie een beter voorstel hebben hiervoor mag je deze natuurlijk altijd doorgeven

Meerweten (die nog niet genoeg weet:p)

de problemen die optraden bij mijn praktische proef waaronder de moderatoren.

Waren de moderatoren de problemen? :-)

Een verwijzing naar CO lijkt me geen enkel probleem.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op (17%)]

neen de moderatoren waren niet het probleem maar de oplossing of de zet naar de oplossing (ook andere gebruikers natuurlijk)
als er iemand een betere verwoording weet is die welkom

ik dacht beter eerst vragen zodat er achteraf geen problemen van komen

Aardig van je. Alhoewel ik je volgens mij niet heb geholpen, bij deze dan nog:

Hierbij zou ik graag een paar mensen willen bedanken die mij hebben geholpen bij het vervaardigen van deze informatieve bundel. Allereerst Mevr ...(mijn mentor) en mevr ... (leerkracht Nederlands) die [...]. Ook zou ik graag de actieve forumleden en moderatoren van http://www.circuitsonline.net willen bedanken, zij hebben me (+goed?;)) geholpen bij de problemen die optraden bij mijn praktische proef.

-edit-
Sorry pros ;)

... de actieve forumleden en de moderators van http://www.circuitsonline.net die mij hebben geholpen bij de problemen die optraden bij mijn praktische proef...

VZIW mag je zowel "moderators" als "moderatoren" schrijven, maar ga ze niet beiden door mekaar gebruiken.

@JuuL: kon je niet wat langzamer reageren? :-)

Maak er dit van:

de actieve forumleden, waaronder de moderatoren, van http://www.circuitsonline.net die mij hebben geholpen bij de problemen die optraden bij mijn praktische proef.

en de zin loopt lekker.

bedankt iedereen!!
dit is het nu geworden:

Ik ben begonnen aan dit werk aangezien dit moest voor mijn GIP. Hierbij zou ik graag een paar mensen willen bedanken die mij hebben geholpen bij het vervaardigen van deze informatieve bundel waaronder Mevr ***(mijn mentor), mevr *** (leerkracht Nederlands) die hebben geholpen bij het juist indelen en het corrigeren van de taalfouten die er al dan niet in stonden, ook zou ik de actieve forumleden, waaronder de moderatoren, van http://www.circuitsonline.net die mij hebben geholpen bij de problemen die optraden bij mijn praktische proef willen bedanken voor hun goede hulp.

[Bericht gewijzigd door Meerweten op (95%)]

Ik ben begonnen aan dit werk aangezien dit moest voor mijn GIP

Alsjeblieft, Fred, loop in een wijde boog om dergelijke uitspraken heen! Stel je in de plaats van de mensen die het moeten beoordelen, en zo'n tekst onder hun ogen krijgen...

En

het corrigeren van de taalfouten die er al dan niet in stonden

Denk toch eens na over je woorden. Denk na, hoe dat overkomt bij "mevr *** (leerkracht Nederlands)". Ze heeft je ook "geholpen " bij "taalfouten die er niet in stonden"?!
Maak daar van

het corrigeren van taalfouten

Teveel keer geholpen in een veel te lange zin.

En moeten, dat is erg negatief, vertaalt zich in "ik had eigenlijk helemaal geen zin, maarja, het moest" Het zal wel iets Vlaams zijn maar komt niet goed over.

ik zal hier rekening me houden en morgen aanpassen

En nooit zo'n verhaal met 'ik' beginnen. Eigenlijk geldt dat voor alles.

Op 6 februari 2010 22:17:17 schreef klein is fijn:
En nooit zo'n verhaal met 'ik' beginnen. Eigenlijk geldt dat voor alles.

Behalve in een Engelse brief dan :)

Op 6 februari 2010 12:07:28 schreef GJ_:
[...]

Waren de moderatoren de problemen? :-)

Héhé, eerst ben je het probleem, dan ben je geen actief forumlid... hoor je het eens van een ander >:)

Mogelijk is het wel iets om op te nemen in de faq, aangezien er ook wel veen bruikbare schakelingen op staan ect.

verder:
Dit werk heb ik uitgevoord voor mijn GIP is het Xste jaar van mijn opleiding XXX(eventueel reden). Hier wil ik ook een aantal mensen bedanken die mij hebben geholpen om det eindresultaat te komen, namelijk allereerst mijn mentor Mevr *** voor de begeleiding tijdens het proces, mijn lerares Nederlands, mevr ***, Voor het taaltechnisch controleren van mijn rapportage en ook wil ik de ik de actieve forumleden, en in het speciaal de moderatoren, van het forum CircuitsOnline.net bedanken voor hun hulp bij de problemen die optraden bij mijn praktische proef en hun geduld bij het uitleggen. :)

Op 6 februari 2010 22:41:00 schreef Tidak Ada:
[...] Behalve in een Engelse brief dan :)

How now? "ik" is toch geen Engels woord? :+

Ik ken dat "verbod" van niet met "ik" te mogen beginnen. Volgense sommige alweters mag je zelfs geen enkele zin met "ik" beginnen!
Dat vind ik nogal gezocht. Soms wil je gewoon zeggen dat je iets vindt, of gedaan hebt, en dan heb ik er geen enkele moeite mee de zin met Ik te beginnen.
En helemaal als het vermijden daarvan een rare lijdende zin op zou leveren. "Door mij is onderzocht..." - bah, dat moet gewoon worden "Ik heb onderzocht...".

Hebben ze een eigen letter voor :P
Of vergeten ze die 'k' steeds?

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (32%)]

Op 6 februari 2010 22:48:43 schreef Frederick E. Terman:
Ik ken dat "verbod" van niet met "ik" te mogen beginnen. Volgense sommige alweters mag je zelfs geen enkele zin met "ik" beginnen!

Geen enkele zin is wat ver gezocht ja, maar het is netjes om je verslag niet met Ik te beginnen. Hetzelfde geldt voor twee alinea's achter elkaar die met hetzelfde woord beginnen.
In beide gevallen is verbod een erg groot woord, maar netjes is het niet.

Eerlijk gezegd zou ik de dank aan de lerares nederlands er helemaal uithalen...

(Niet dat mijn nederlands nou zo verschrikkelijk goed is, maar er blijken wel enige discussie puntjes)

Zelfs als je dat niet doet zou ik de zin opbreken achter "proces" en "rapportage", dat wil zeggen; punt, hoofdletter en verder met de volgende zin.

dit is het geworden:

Dit werk heb ik uitgevoerd voor mijn GIP in het 6ste jaar van mijn opleiding Techniek Wetenschap-pen. Hier wil ik ook een aantal mensen bedanken die mij hebben geholpen om het eindresultaat te komen, namelijk allereerst mijn mentor Mevr van hauwermeire voor de begeleiding tijdens het pro-ces, mijn lerares Nederlands, mevr De Mars, Voor het taaltechnisch controleren van mijn rapporta-ge. Ook de actieve forumleden, en in het speciaal de moderatoren, van het forum http://www.CircuitsOnline.net wil ik bedanken voor hun hulp bij de problemen die optraden bij mijn praktische proef en hun geduld bij het uitleggen.

@FET: dat gedoe met 'ik' en het wel of niet mogen schijven daarvan hangt heel erg af van de schijfwijze die gehanteerd moet worden. Soms mag het helemaal niet(vaak wetenschappelijke artikelen), ergens in onderzoeksrapportage kan het soms maar er wordt vaak ook gekozen voor een omschrijvende vorm ('de conclusie van het onderzoek luidt' ipv 'hieruit concludeer ik') omdat het niet gaat om jou mening maar een vaststelling van feiten die de lezer moet overnemen maar niet jou persoonlijke interpretatie. We wijken ondertussen een beetje af maar ik denk ook niet dat de regels voor dit verslag zo hoog liggen.

@MW: controleer je hoofdletters ect nog even..

moeten die - niet weg?

vind ik eigenlijk wel grappig, :P stel dat je llk hier komt kijken en deze post hier ziet staan :D

moet dat ook niet 6e of 6de zijn i.p.v. 6ste?

ow jha :p lol

Dit werk heb ik uitgevoerd voor mijn GIP in het 6de jaar van mijn opleiding Techniek Wetenschappen. Hier wil ik ook een aantal mensen bedanken die mij hebben geholpen om het eindresultaat te komen, namelijk allereerst mijn mentor Mevr Van Hauwermeire voor de begeleiding tijdens het proces, mijn lerares Nederlands, mevr De Mars, voor het taaltechnisch controleren van mijn rapportage. Ook de actieve forumleden, en in het speciaal de moderatoren, van het forum http://www.CircuitsOnline.net wil ik bedanken voor hun hulp bij de problemen die optraden bij mijn praktische proef en hun geduld bij het uitleggen.

die - komen doordat ik moet werken in een sjabloon waar je woorden worden afgekapt als ze te lang zijn bv op het einde van deze zin ge-
bruik.

Haha, als er nog meer tips komen gooit TS zo heel zijn verslag online om hem te laten controleren.

Op 6 februari 2010 22:42:37 schreef MAH:
[...]
verder:
Dit werk heb ik uitgevoord voor mijn GIP is het Xste jaar van mijn opleiding XXX(eventueel reden). Hier wil ik ook een aantal mensen bedanken die mij hebben geholpen om det eindresultaat te komen, namelijk allereerst mijn mentor Mevr *** voor de begeleiding tijdens het proces, mijn lerares Nederlands, mevr ***, Voor het taaltechnisch controleren van mijn rapportage en ook wil ik de ik de actieve forumleden, en in het speciaal de moderatoren, van het forum CircuitsOnline.net bedanken voor hun hulp bij de problemen die optraden bij mijn praktische proef en hun geduld bij het uitleggen. :)

Je zinnen zijn nog steeds lang en daardoor lezen ze niet lekker.

Dit werk heb ik uitgevoord voor mijn GIP is het Xste jaar van mijn opleiding XXX (eventueel reden).
Op deze plaats wil ik een aantal mensen bedanken voor hun hulp bij het bereiken van dit resultaat.
Allereerst mijn mentor, Mevr *** ,voor de begeleiding tijdens het proces.
Daarnaast mijn lerares Nederlands, Mevr ***, voor het taaltechnisch controleren van mijn rapportage.
Tenslotte wil ik de de actieve forumleden, in het bijzonder de moderatoren, van het forum CircuitsOnline.net, bedanken voor hun hulp bij de problemen die optraden bij mijn praktische proef en hun geduld bij het uitleggen. :)

Dan is het netjes genoeg.