als ik mijn telefoonnummers van mijn mobiel (via bleutooth) overzet naar mijn parrot telefoonboek staan ze er in eerste instantie in. maar als ik mijn auto uitzet (dus ook de parrot en radio) en opnieuw start zijn alle nummers verwijderd uit de parrot.
is de parrot gewoon stuk of moet ik nieuwe software hebben ?

Is je parrot niet verkeerd aangesloten? Volgens mij hebben die dingen net als een autoradio een vaste 12v en een geschakelde 12v...

je moet idd vaste 12v hebben en geschakeld , anders gaat hij je gsm overnemen als je minder als 10 meter van je auto bent . je kunt gewoon de zekeringhouders omdraaien .

de radio en parrot zijn goed aangesloten, dus een 12v en 12v geschakeld. de mute draad is ook goed aangesloten maar deze geeft wel continue mute aan en heb hiedoor geen geluid meer uit m'n radio, haal ik de mute draad eruit dan heb ik wel geluid op m'n radio ;(

hmm, in dat geval zou ik e.e.a. eens nameten, wat voor voltage staat er op je gele en rode (neem aan dat ze die kleur zijn voor vast en geschakeld) draad die je aan je parrot hebt zitten? verder, er staat dus constant een spanning van 12v op je mutedraad? meet dat eens door.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (40%)]

Vertel eens even welke auto je hebt.

Groeten,
Mischa

ik heb een dodge ram 1500, met een becker rb3 radio/nav systeem vanuit de fabriek erin gezet en de draden komen ook uit de dodge die in de radio gaan.

constante voeding en geschakeld, zijn draden die bij een ISO-stekker vaak gewissled zitten.Das altijd erg handig.

anderes even via de site van parrot een progje downloaden, dan kun je zelf de laatste firmware erinzetten, dit wil ook wel eens helpen.

Maar heeft jou Doge geen Carr-kitt in de spiegel zitten ?

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op (11%)]

Zegt de carkit "Goodbye" op zijn display als je de auto uitzet? Zo niet dan zitten de draden verkeerd.

Dan moet je eerst de taal goed zetten, er hoort "tot ziens" te staan ;)

Sorry Stress dan ik je onderwerp verbreek,

maar even een kort vraagje omtrent parrot. mijn HTC MAGIC 1 wilt geen contact maken met mijn parrot, terwijl hij mijn vorige telefoon samsung direct overnam, weet iemand hier iets van.. ik neem aan dat elke telefoon met bleutooth compatibel is ??

@Dance:

Een HTC moet je als Windows telefoon aanmelden, dat moet je tijdens de aanmelding expliciet in het venster aanmelden.

Voor meer info:
http://www.parrot.com/usa/support/onlinehelpfiles/parrotck3100ck3300ck…

Dit is voor de CK3100LCD, maar als je een andere hebt, vindt je volgoende tips op de Parrot-site.

Groeten,
Mischa