Dat kan denk ik alleen via een centraal systeem.

Er zijn inderdaad systemen die dat bijhouden.
Ik heb het wel eens gespeeld waarbij er, naast de lasertagregistratie op de getroffene, ook een 433Mhz(?) signaaltje naar een centrale computer ging.
Die gaf dan weer door wie er wie geraakt had wat weer doorgegeven werd aan de schutter.
Alleen kostte dit zoveel tijd dat je pas na enkele seconden daarvan op de hoogte werd gebracht. Door een geluidje en een weergaven op het display.
Je wordt afgeleid door iets wat al enkele seconden niet meer relevant is.
Je ziet de getroffene wel van "kleur verschieten" dus weet je dat je hem geraakt hebt. Ik vind het geen meerwaarde hebben. :)
Waarom wil je het eigenlijk weten?

ah, dan wordt er gebruik gemaakt van bijvoorbeeld een er400trs. Dit moet toch wel sneller kunnen dan een aantal seconden neem ik aan? zoveel data hoeft er niet gestuurd te worden.

Ik denk dat de kinderen van mijn scoutinggroep dit wel leuk zullen vinden. Wij bischikken over een eigen stuk grond, waarop dit leuk gespeeld kan worden overdag / 's avonds. Om hiervoor vesten aan te schaffen is het te prijzig, misschien heeft de "stam" zin om hier een project van te maken.

Ik ben er enkele jaren mee bezig geweest met ups en downs.
Ben vastgelopen op zaken als mallen voor wapens en behuizingen.
Maar ook de diverse geluiden uit het pak/wapen programmeren en timen heeft me veel kopzorgen gegeven.
Vergis je niet, er komt enorm veel bij kijken, wil je het goed doen.

Ik heb het nog niet afgeschreven.
We hebben een verhuizing en verbouwing in het vooruitzicht en als alles rond is, pak ik het weer op.

Het was de bedoeling om simpel te beginnen fantomaz ook met programmeren, maar wel iets dat de score opslaat. Wapens worden gewoon omgebouwde speelgoedgeweren. Bij echte pakken worden ook plastic dingen gebruikt.