Even terug komend op je verhaal met de tekening. ik zie 4 cijfers
met ieder een steepje met een rondje en een schuine streep ik neem aan dat dat min en plus voorstelt maar hoe kunnen 2 speakers dan ieder 2 minnen en 2 plussen hebben of lees ik de tekening verkeerd?
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (37%)]
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Ik heb in mn tekening 2 luidsprekers staan. Ze zijn voorgesteld door die dingen met de schuine strepen met 'LS' van luidspreker erbij.
Daar heb ik twee lijnen aangetekend die naar een bolletje gaan. De lijnen zijn de draden, de bolletjes de aansluitpunten.
Die aansluitpunten heb ik genummerd van 1 tot 4, om kunnen aan te geven welke je met elkaar moet verbinden.
Anders moet je eens naar de tekening van Fussbass kijken, die is een stuk duidelijker.
- - big bang - -
Badankt iedereen voor de input! ik heb de speakers idd veranderd van parralel naar serie en nu doen ze het prima ook als ik ze het volume wat harder zet
nogmaals bedankt ,
Groetjes,
money
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Hebben ze parallel gestaan? Dan heeft het inwendig versterkertje wel zijn best mogen doen! Al geluk is alles nog heel.
- - big bang - -