hallo,
ik heb laatst een 2e hands stereo versterker gekocht maar heb een probleempje en heb zelf vrij weinig verstand van versterkers.
er zit een "direct" stand op en alleen als ik die aanzet komt er geluid uit mijn speakers maar kan ik de bass, treble en loudness enzo niet regelen. zet ik die stand uit komt er nergens geluid uit.
heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Mvg Bart
Zonder het apparaat te kennen:
De Direct knop overbrugt de toonregeling zodat die geen invloed meer heeft op het signaal dus dat is normaal.
Zit er toevallig een pre-out/main-in mogelijkheid bij de aansluitingen op de achterkant en ontbreken daar de verbindingsbrugjes?
Groeten, Ron.
nee voor zover ik kan zien niet er zit wel een GND ik geloof dat dat massa is maar daar zit niks aan kan het daar aan liggen? verder die ik geen pre-out/main aansluiting maar ik zie ook nergens brugjes. moet ik u anders een foto toesturen ?
Mvg Bart
De aansluitingen waar Rontronix het over heeft heten bij deze versterker "Adaptor". Lus de Adapter out en in aansluitingen eens door met een tulpsnoertje, dat lost het probleem waarschijnlijk wel op.
super erg bedankt het probleem is opgelost door het gebruiken van de adaptor aansluiting! nogmaals bedankt.
Mvg Bart