het grote interessante aanbiedingen topic deel3

Dit topic is gesloten

Tidak Ada

Golden Member

Bedoel je de lampjes of ook het bakje ?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
fred101

Golden Member

Ik heb het lampje (helaas was het toen een stuk duurder maar het is een mooi stevig stabiel ding) en in die kastjes onder de zender kast zitten die bakjes.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Texas Instruments heeft een website gebouwd waar je bepaalde kits/bordjes gedurende een bepaalde periode aan verminderd tarief kan kopen :)

http://tideals.com/

Bij C*nrad alleen vandaag tot 23:59 Voltcraft VC850 multimeters, van 105 euro voor 49,99.

Meestal ben in niet zo gecharmeerd van Voltcraft maar toevallig deze meter afgelopen week in m'n handen gehad bij een klant en ze zijn er toch wel op vooruit gegaan. Dus voor iemand met een klein budget die toch een goede meter wil, grijp je kans.

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTM4NzY2NTU5OTc=…

deze meter van conrad lijkt verdacht veel op de VC99 meters op ebay a 25 euro incl. verzending.....

High met Henk

Special Member

die voltcraft troep kun je qua meters beter links laten liggen.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
maartenbakker

Golden Member

@dominic: Je conradlink werkt niet...

@HmH: Niets ten voordele van Conrad, maar ik gebruik al járen een Hung Chang Protek 506 (zelfde als VC506) en ben daar zeer tevreden mee. Vóór die tijd heb ik een VC95 gehad, die zich uiteindelijk liet opblazen. Toen die het deed was ik er ook tevreden mee.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)

Te laat het is 0:00 geweest :)

Heb er eentje besteld met RS232 kabel. Ben benieuwt

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
High met Henk

Special Member

Op 2 oktober 2011 22:25:50 schreef maartenbakker:
[...]
@HmH: Niets ten voordele van Conrad, maar ik gebruik al járen een Hung Chang Protek 506 (zelfde als VC506) en ben daar zeer tevreden mee. Vóór die tijd heb ik een VC95 gehad, die zich uiteindelijk liet opblazen. Toen die het deed was ik er ook tevreden mee.

GRAPPIG: ik heb EXACT dezelfde meter en ben er idd ook heel tevreden over.

Ik heb echter ook ervaringen met de scopes van voltcraft die zelfs je radio plat leggen als ze aanstaan en multimeters die je circuit beïnvloeden van voltcraft.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Staat er bij mij nog steeds voor 50 euro.

misschien zijn hier nog wel belangstellenden voor? 16ch porto's bij DX. sku 100614 (7Watt) en sku 100605 (5Watt).

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Als je een beetje mee zit zijn deze te herprogrammeren/configureren met de programmeerkabels die ze ook verkopen. Een ander vergelijkbaar type, ook te koop bij DE, is in iedergeval programmeerbaar. Zoek op 'kenwood'.

Op 3 oktober 2011 10:57:08 schreef pe5ocb:
Staat er bij mij nog steeds voor 50 euro.

Nee, hij staat er alweer voor 50 euro.
Vannacht is hij even de oude prijs geweest...

[EDIT]
Maar als je doorklikt, zit hij voor 105 euro in je winkelmandje.
Foutje op de website lijkt me.

Staat erg leuk spul bij en voor weinig, alleen jammer dat het in Nijvel in Belgie opgehaald moet worden op een doordeweekse dag ...

Zitten ook half-fabrikaten van OV Chipkaart onderdelen bij ...

6 stalen ladenkasten vol met onderdelen ... nou nou

[Bericht gewijzigd door Dominic op dinsdag 4 oktober 2011 22:57:37 (12%)

Ben Belg :p ik kan het gaan afhalen (mits toestemming) en dan kun je het hier (Mechelen) komen halen, maar dan moet er voor mij wel iets inzitten ;)

Edit: heb trouwens mail gestuurd naar conrad om te melden dat er een foutje inzit.

[Bericht gewijzigd door Damic op dinsdag 4 oktober 2011 23:05:58 (23%)

Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar

Ik HAD het hoogste bod op deze kavel toen het bieden afgesloten werd.

High met Henk

Special Member

mis ik die laatste post even?? is er iets mis gegaan?

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Iemand heeft hem overboden op het laatste moment

Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
High met Henk

Special Member

dan HAD hij niet het hoogste bod op het laatste moment. op het 1 na laatste moment misschien wel

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Had is toch verleden tijd van hebben anders had ie gezegd: "Ik heb het hoogste bod op de kavel". Mijn Nederlands is niet zo goed maar Belgisch Vlaams kan ik wel.

Edit: als ik zo kan zien dan heeft iemand alles opgekocht in 1 bod, om als winkel of herstel bedrijf te beginnen.

[Bericht gewijzigd door Damic op zaterdag 8 oktober 2011 22:41:34 (26%)

Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
High met Henk

Special Member

nou, het impliceerde mij meer dat er achteraf (na sluiting) nog iets geregeld was.

EDIT na bovenstaande edit: ja dat kan natuurlijk

[Bericht gewijzigd door High met Henk op zaterdag 8 oktober 2011 22:43:00 (24%)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar

Dit topic is gesloten