Afbeeldingen pas te zien na refresh

maartenbakker

Golden Member

MS denkt al jarenlang out-of-the-box, ze noemen de maagdelijke opstart van Windows zelfs de OOBE (*).

Nou denk ik opzich liever outside the box, en gebruik al jarenlang Opera (tip!).

(*) Out Of the Box Experience

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op dinsdag 18 oktober 2011 12:00:53 (12%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Henry S.

Moderator

Op 14 oktober 2011 19:33:54 schreef testman:
soms wordt ik gek van de ie instabiliteit en zet ik er win7 opnieuw op wat het probleem weer tijdelijk oplost voor een update of programma het weer verkloot.

En toch gebruik je nog steeds IE... Zal ik je een tip geven?

Op 14 oktober 2011 18:58:35 schreef Schimanski:
[...]Hier ook IE. Maar ja, ik gebruik ook nog buizen in een wereld die tegenwoordig van zand aan elkaar hangt. ;)

Pinguins en zand bijten elkaar ook niet, pinguins en buizen ook niet.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
maartenbakker

Golden Member

Op 17 oktober 2011 18:35:57 schreef Henry S.:
[...]
En toch gebruik je nog steeds IE... Zal ik je een tip geven?
[...]
Pinguins en zand bijten elkaar ook niet, pinguins en buizen ook niet.

Sterker nog, het ezelsbruggetje om de Amerikaanse equivalenten van de ECC81 t/m 83 te onthouden luidt zelfs "TUX", de 12A.7 moet je dan bijverzinnen.

Maar zonder gekheid: ik kan Linux verder ook alleen maar aanraden, zelfs al ben ik op mijn privécomputers nog een redelijk verstokte Windowsgebruiker (ik zie op tegen de hoeveelheid werk om alles weer helemaal naar m'n zin in te richten; het Windowsgebruik is uit te houden door browsers zoals het al genoemde Opera, maar FF werkt vast ook prima). Op het werk al jaren Linux op servers en ook op 1 van de desktops waar ik regelmatig achterzit.

P.S. Mijn bericht over de OOBE van emphasis en uitleg voorzien.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Lucky Luke

Golden Member

OT:
Dualboot? Ik heb Ubuntu voor alles wat windows niet kan, en vice versa.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)