het grote interessante aanbiedingen topic deel3

Dit topic is gesloten

Op 29 november 2011 21:52:52 schreef Jochem:
Het grote interessante aanbiedingen topic bevat doorgaans interessante, voor iedereen verkrijgbare aanbiedingen.

Kun je jouw post toelichten?

Nou, een grote aanbieding is het wel. Of het interessant is? Ik zie hier zoveel wat niet interessant is maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Voor iedereen verkrijgbaar is het ook, bij interesse geef ik wel een adres. Maar de persoon wil geen telefoontjes of er ook één module van dit of dat gekocht kan worden.

Waarom ik het poost. Ik vond het vermakelijk, bijna een m2 step5 onderdelen. En dit leek mij het meest logische topic.

Met geld moet je creativiteit bekopen.

Ah, ik dacht dat je het zelf al opgekocht had. Nu is het duidelijk. Jammer dat het alleen de hele partij is.

@maarten: ja, die dingen zijn erg herkenbaar en hij viel me ook gelijk op. Op de middelbare school hadden we er een aantal.

If you want to succeed, double your failure rate.

Profiteer direct van de eindejaarskorting bij Display

10% EXTRA korting op alle producten en GEEN verzendkosten!

-Minimum bestelbedrag is € 50,00 Excl. BTW
-Éénmalig geldig tot en met 31 december 2011
-Alleen geldig bij bestellingen via onze Webshop www.display.nl
-Niet in combinatie met andere acties
-Met uitzondering van Rigol meetapparatuur

Gebruik de kortingcode DIS-10%EJK-2011 in uw winkelmandje.

De korting wordt aan het eind van het bestelproces in de prijs van de producten verrekend.

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get

Hmm. Ik zoek nog een drietal raaco kastjes (die rode, met 38 laatjes), omdat ze niet meer bij de praxis te krijgen zijn (en zo te zien ook uit voorraad zijn bij de fabrikant). Maar bij display hebben ze alleen de veel te dure ESD-safe kastjes.

Tidak Ada

Golden Member

Praxis biedt op het moment wel blauwe metalen kastjes met 35 laatjes voor € 18,75 http://publicaties.praxis.nl/Praxis/wk1148/magazine.php#/zoompage/7/

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Ja, die heb ik gezien, en die lijken enigszins op die raaco dingen (qua maat), alleen zitten daar van die hardplastic breekbare laatjes in. Plus dat ik eigenlijk behoefte heb aan een paar van die grotere lades.

/shit, had toch anderhalve maand geleden nog een paar kastjes moeten inkopen.

Tidak Ada

Golden Member

Je moet ook niet op die laatjes gaan zitten ;)
Ik heb nog hele oude Raaco's die ook van die acryllaatjes hebben. Alleen die waar in ik (teveel) boutjes heb gedaan, zitten hebben barstjes, maar met het juiste plakband zijn ze weer (bijna onzichtbaar) gerepareerd

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

En het zijn andere laatjes. Overigens bedenk ik me nu dat ik in een andere kamer nog 2 kastjes heb staan, die voor de helft leeg staan. Moet maar eens kijken of ik die niet kan recyclen. Dan kom ik er nog een tekort, maar misschien kan ik die nog ergens vinden.

bij de action hebben ze opbergkoffers in de aanbieding, dubbelzijdig met vakjes van redelijke grootte, en in verschillende afmetingen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Overigens, die dingen van de praxis komen *zonder* tussenschotjes, en volgens de praxis zijn ze ook niet te krijgen. Jay! >:(

Henry S.

Moderator

En als ze er al zijn dan weet de Praxis het nog niet, op een enkel filiaal na. Ze bieden ook kettingzagen aan, als je dan naar de bijbehorende plantaardige olie vraagt kijken ze je aan alsof ze water zien branden...

Weet iemand of de normale schotjes van Raaco (35/52 RS: 437-7039) in die nieuwe Praxis laden passen?

In de hardplastic laden van de Gamma (Canadees merk, Holt?) passen ze echt niet.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

De nieuwe praxis bakjes, zijn vrijwel gelijk aan bakjes van mars (ca 25 jaar oud), maar de wanddikte van praxis is ca 0,3 mm dunner! De schotjes zijn dus 0,6 mm te smal, blijven net hangen hangen in de sleuven, maar ik vind het te los.
Schotje past er ook op zijn kop in, dan zitie beter, kan wel makkelijk omhoog springen, ongeveer gelijk aan een schotje dat normaal in mars staat.

Mars en Raaco zijn dacht ik gelijk aan elkaar, maar ik heb het nooit nagemeten.

Do Androids Dream of Electric Sheep?
maartenbakker

Golden Member

Ik ken het probleem. Ik heb veel Marskasten, zelfs uit de tijd dat ze nog bij HEMA te koop waren. Toen had de HEMA-uitvoering dikkere bakjes en ook een dikker frame. Bij de nieuwere kasten moet je de 35/52-schotjes eigenlijk met een druppeltje lijm vastzetten. Ik loop al jaren naar de fabrikant te zoeken, want opzich vind ik het prima kasten maar nieuwe kasten en reserveonderdelen koop ik liever in een dikkere kwaliteit. Eventueel ook voor wederverkoop, want bij wie is er nu niet een keer een laatje stuk.

Mars heeft volgens mij een oud model Raaco in productie, want nieuwere Raacokasten verschillen toch best wel.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Tidak Ada

Golden Member

Ik zag net in het krantje van Multimate (een neieuwe(?) franchise boumarkt), dat ze van die kastjes met kantelbakjes *) in de aanbieding hebben.

*) Dat zijn die bakjes waar ze bij hen en de Praxis de losse schroeven, boutjes en moertjes hebben. Ook een handig opbergsysteem, vooral voor grotere componenten.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Mod-edit: Geen aanbieding, en de volgende keer wel even vermelden dat je de verkoper bent...

[Bericht gewijzigd door Henry S. op maandag 19 december 2011 19:10:39 (81%)

€ 37,60 (€32 + €5,60 verz) is toch geen 'interessante aanbieding'?

Bij Farnell is originele PICkit 2 maar €32,94 inclusief BTW en gratis verzending. Heb je er gelijk een kastje omheen en officiele support erbij.

En als je dan toch voor een kloon gaat, zijn ze op ebay goedkoper te krijgen.

Of mis ik nu iets?

If you want to succeed, double your failure rate.
Sine

Moderator

Jawel, die pickit2 heeft nog wat meer functionaliteit ... verder spijker op de kop denk ik.

Ah, op die manier. Op zich ook weer niet zo heel erg, als het dan ook werkelijk een interessante aanbieding zou zijn.

If you want to succeed, double your failure rate.
joopv

Golden Member

Van de firma Acal-BFI kreeg ik deze email. Misschien nog interessant voor de lezers.

Winter 2011/12 Microchip Development Tool Sale

MPLAB® ICD 3 In-Circuit Debugger - DV164035 - Was $189.99 Now $151.99
PICkit™ 3 Debug Express - DV164131 - Was $69.99 Now $55.99
PIC32 Ethernet Starter Kit - DM320004 - Was $72.00 Now $55.00
Microstick for dsPIC33F and PIC24H - DM330013 - Was $24.99 Now $18.00
Multimedia Expansion Board - DM320005 - Was $249.99 Now $150.00
MPLAB Starter Kit for PIC24F MCU - DM240011 - Was $59.98 Now $47.98
Accessory Development Starter Kit for Android™ - DM240415 - Was $79.99 Now $65.00
The XLP 8-bit Development Board - DM240313 - Was $125.00 Now $80.00
F1 Evaluation Platform - DM164130-1 - Was $39.99 Now $31.99
Motor Control Starter Kit with mTouch™ Sensing - DM330015 - Was $89.99 Now $71.99
MCP1640 Synchronous Boost Converter Eval Board - MCP1640EV-SBC - Was $19.99 Now $15.99
High Voltage Buck Converter 600 mA Demo Board - ADM00352 - Was $19.99 Now $15.99
MCP16301 300 mA D2PAK Demo Board - ADM00360 - Was $14.99 Now $11.99
MCP2200 USB to RS232 Demo Board - MCP2200EV-VCP - Was $23.99 Now $19.99

To order your discounted Development Tool, click on the part number to be taken to the discount page for that tool.

Offer expires 5th January, 2012.

Ik kwam net een soort van nixie klok tegen op samenkopen.net
http://www.samenkopen.net/action/852507

Zou het wat zijn?

Is geen nixie, is een VFD in buisvorm.

[Bericht gewijzigd door Dominic op maandag 19 december 2011 13:03:21 (27%)

Tidak Ada

Golden Member

Is die niet van KOSBO.COM ?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
bjokal

Golden Member

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"

Trafo's voor de liefhebbers : http://www.gloeidraad.nl/radioforum/index.php?id=108471

30 stuks

Primair 240 volt
Secundair 1- 11,6 volt/ 4 amp.
secundair 2- 13,0 volt / 4amp.
afm. 5.5 x 6.5x 3.3 cm

[Bericht gewijzigd door Dominic op dinsdag 20 december 2011 15:27:30 (42%)

Dit topic is gesloten