Laatste Posts is niet als laatste gepost!

Beste MODS,

Zonet kwam ik tot de ontdekking dat de posts waar ik als "laatste" in heb gereageerd niet boven aan staan.

Het is nu zo dat de topics waar ik ooit in heb gereageerd en nu door een ander op is gereageerd bij mij ook weer bovenaan staan.

Even voor de duidelijkheid het gaat om het kader in je status.

Jeroen

Moderator

Dat klopt ook, de topics onder het kopje 'laatste posts' zijn gewoon op datum van de laatste reactie gesorteerd, en niet op je laatste eigen reactie. Dezelfde volgorde dus als je krijgt als je op je naam klikt.

Sorteren op de datum van je eigen laatste reactie is technisch gezien moeilijker en misschien onmogelijk, maar ik zal eens kijken wat ik kan doen.

Dat is me ook al een aantal keer opgevallen. Sorteren op je eigen laatste reactie zou prettig zijn.
Dat maakt het erg makkelijk om je laatste posts terug tevinden.

AKA fry, Stichting EMM, ElectroMagnetic Magnificence

Bedankt voor je reactie Jeroen.
Ik was er al bang voor dat het technisch gezien moelijker te realiseren was.

Maar des ondanks hoop ik dat je het wilt proberen.
Succes,

Mischien nog een kleine aanvulling dat je op je naam kunt klikken onder je status.
Nu moet ik eerst een topic van mezelf opzoeken en dan op mijn naam klikken om te kijken waar ik allemaal in gepost heb.

Jeroen

Moderator

Dat kan al, klik hier maar eens op je naam :).

Hoeps,

Over het hoofd gezien omdat het niet de kleur had van een link, maar is inderdaad een stukje gemakkelijker als de methode die ik toepaste.

[Bericht gewijzigd door Sjaak Boomschaak op vrijdag 6 augustus 2004 09:42:27

Zo te zien hebben julli de lijst van de relavant posts al vergroot.
Werkt in ieder geval al een stuk prettiger.

Bedankt!

Jeroen

Moderator

En ze zijn nu ook gesorteerd op de datum van je eigen laatste reactie, mocht je dat nog niet zijn opgevallen :).