Ik had laatst hetzelfde als free gedaan, ik kan ze wel laten zien:
Wat koperkleurig lijkt is ook gewoon vertind, komt door spiegeling van mijn hand. Ze zijn in werkelijkheid ook gewoon recht, buiging komt door de camera.
Dit is qua silkscreen registratie wel een van de slechtste, er zitten ook betere tussen. Koper is echter wel heel precies. De 'cirkels' zijn 8 mil en 6 mil koper en spacing. Ziet er allemaal heel netjes uit zonder kortsluitingen.
Bij het silkscreen verbaasde me wel dat ook 40 mil tekst op 10% (4 mil lijntjes) nog werkte, al denk ik dat de lijnen in werkelijkheid meer rond de 6 mil zitten (verschil tussen 4 en 6 mil test is klein). Uitlijning is soms beter en soms slechter, ze doen daar in ieder geval niet heel veel moeite voor. Ook zijn alle lijnen altijd in net niet rechte stapjes (alsof je in mspaint een net niet rechte lijn tekent zeg maar), misschien gebruiken ze daar een soort inktjet voor die een scheve printkop heeft?
Tin finish is hier en daar wat dikker (vormt wel eens kleine bergjes), maar dat heb je nou eenmaal met HASL denk ik. Bij de cirkels zonder solder mask kun je ook goed zien dat het wat aan elkaar gaat plakken maar hier zal je in de praktijk niet zo'n last van hebben, misschien dat voor fine pitch iets platters beter is maar dan kan je altijd nog nog ENIG nemen voor een meerprijs.
Had eigenlijk nog wat routing tests moeten doen, heb het idee dat ze daar wel wat slordig in zijn als ik de printjes van anderen zie, ze schieten hier en daar nog wat uit (waarschijnlijk printjes niet goed vastgehouden tijdens het routen).
Duurde wel vrij lang deze keer (31 dagen) maar dat lag aan de post en niet aan iTead.
Het officiele gedeelte:
Fabrikant: iTead studio
Aantal besteld: 10
Afmeting (in millimeters): 50x50mm
Prijs per stuk (in euro): € 0,73 (€7,35/$10 voor 10)
Verzendkosten (in euro): € 2,97 ($4)
Levertijd: besteld 26-02, ontvangen 28-03 (31 dagen, voornamelijk shipping)
Bruikbaarheid: 10 besteld 10 ontvangen
Kwaliteit: goed