Hoi,
Klinkt misschien vreemd maar toen ik van de week de pagina's van de microcontroller manual wilde opslaan knaaide IE telkens vast op pagina 3 (Het schrijven van een programma). Nu vandaag doet ie het weer niet goed. Alle andere pagina's gaat wel goed maar die ene net niet.
Hebben meer mensen hier last van?
Zo nee; zou iemand dan voor mij de pagina willen opslaan en gezipt willen mailen?
Alvast bedankt!
Edit: Ik heb de pagina nu net gemaild naar mezelf vanuit IE en dat ging goed. Maar... In Outlook geopend kreeg ik deze fout. Ik denk dat het hier op de pagina zelf ook fout gaat.
[Bericht gewijzigd door Remco Derksen op ]
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
bij mij crasht IE ook.... dit heb ik nog nooit gehad
ik zal het even bekijken, je hoort er nog van
ps. bedankt voor het melden 
Jeroen
Moderator
Bij mij crasht IE niet, maar dat is niet gek als je Mozilla gebruikt
.
Staan gaan vreemde dingen in die pagina (in ieder geval niet iets wat op andere pagina's niet staat), dus ik heb geen idee waar het aan ligt.
En die script fout ligt er volgens mij aan dat IE de pagina niet volledig opslaat (het bestand voor het menu mist). Als ik het zo zie is het een redelijke oude IE (IE 4.0?), die kan nog geen volledige pagina's opslaan.
Probeer de printbare versie eens, dat krijg je het hele artikel in één keer, makkelijker met opslaan
.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
De error geeft ook al een hint richting javascript.
Ik zie het wel en probeer het van de week nog eens.
MPLAB url is trouwens geworden: http://www.microchip.com/1000/pline/tools/archive/mplabi/index.htm
[Bericht gewijzigd door Remco Derksen op ]
Jeroen
Moderator
Ik heb vrij weinig veranderd aan de JavaScripts. Misschien wil Ctrl+F5 ook nog wel helpen.
De link naar MPLAB is gefixed, bedankt
.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op vr 06-09-2002 22:10:17 schreef Jeroen:
De link naar MPLAB is gefixed, bedankt.
Ho eens even. Werkte die dan niet meer?
Marcel
AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
Ik krijg alleen als het open nadat ik het opgeslagen heb
de volgende errors in de javascript console (Netscape 4.79)
JavaScript Error: file:/C|/WINDOWS/Desktop/micro3.html, line
1238:
menu1 is not defined.
JavaScript Error: file:/C|/WINDOWS/Desktop/micro3.html, line
1248:
etc...
Maar dat komt gewoon omdat het javascript in de pagina /images/main.js niet opgeslagen is. Online is er geen enkel probleem.
Marcel
Heb dat altijd bij deze site, als je met je muis over de menu's gaat (Algmeen, Schakelingen, Forum), en de site is nog niet volledig binnen krijg ik ook een voutmelding
Jeroen
Moderator
Op vr 06-09-2002 23:03:28 schreef Bastiaan:
Nee, gaf een 404. Link is nu wel naar de 5.50 versie, was eerst 5.20. Als dat erg is moet je dat even zelf veranderen
.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op za 07-09-2002 13:28:12 schreef Jeroen:
Nee, gaf een 404.
Ok, dan is het goed.
Link is nu wel naar de 5.50 versie, was eerst 5.20. Als dat erg is moet je dat even zelf veranderen
.
Ik weet dat er vroeger ook een versie 5.50 was maar dat was een verkeerde, ik zal het even bestuderen en zonodig wijzigen, bedankt.
Op vr 06-09-2002 23:03:28 schreef Bastiaan:
[...]
Ik kreeg een 404