Hoi,
Ik heb op zolder een ouwde TV stan die alleen maar een antenne ingang heeft en bestaat er een schakeling van antenne naar scart.
Ik denk dat je dit bedoel:
http://www.dil.nl/NL/details.asp?artcode=K4601
deze kan van normaal videosignaal (composiet) en audio een antennesignaal maken.
Wahahha 37 euro wat een grappenmakers zeg. 20 jaar geleden kreeg je dit standaard bij een Commodore Vic-20 en de onderdelen die in dat kastje zitten zijn nog geen 15 euro bij elkaar zal eens het schema opzoeken in m'n service manual dan kun je hem zelf bouwen 
Hoe ziet zo'n video modulator eruit?
Het is het blikken doosje waar de stekkerbussen op staan waar je de antennekabel en TV-kabel in stopt.
neen, die scart ingang staat meestal op de grote print van de video gemonteerd maar als je die modulator eruit sloopt moet je hem enkel voorzien van spanning en van het video en audiosignaal en dan heb je op de rf-uitgang het signaal dat je naar de tv-antenne-ingang kan sturen. Kijk voor je de modulator uit de video haalt even waar je de voeding moet aansluiten, zo een modulator heeft meestal 5 a 6 aansluitingen.
En anders kan je ook doen wat Remke Smedes zei; de gehele video gebruiken dan hoef je niks te solderen enzo.
Oke, dan gebruik ik de hele video maar stuurt hij automatisch het bericht van de scart daar naar de antenne uitgang?
Dat hangt er van af welke video het is, oudere types hadden een klein schakelaartje dat je op "extern" moest zetten, andere video's moest je met de toetsen van de zenderkeuze instellen op "aux" en dan de nieuwere moet je via het menu instellen op de scart-ingang. Het hangt er dus allemaal van af welk type van video je gaat gebruiken. Bij de laatste generatie video's zijn er zelfs die GEEN modulator meer aan boord hebben en deze kan je dus enkel gebruiken met TV's die een scart-ingang hebben.
Oke, dan gebruik ik gewoon de hele videorecoder en stuur ik het bericht van de scart door naar Antenne uit
Hoe komt het dat het signaal op de scart-in van je video wel doorgestuurd wordt via de antennekabel, maar het videosignaal van de afspelende video niet doorgestuurd wordt??