Stinus
Als je denkt, die is gek, dan ben je niet de eerste, want dat was ik... E-mail adres voor imense bestanden: webmasterstinus@walla.com (1GB)
Fuzzbass
Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
Bastiaan, jammer dat je ophoudt met teamlid zijn, ik kon je artikels en mod-posts altijd zeer waarderen.
En wipi, het is dat er geen "ignore"-list op dit forum ingesteld kan worden; anders stond je bovenaan. Hou toch eens op met zaniken over andermans taalgebruik! Jouw posts staan ook vol met fouten.
Op 31 augustus 2004 09:27:11 schreef Fuzzbass:
<knip>het is dat er geen "ignore"-list op dit forum <knip>
Wat er niet is kan gemaakt worden!!
Stinus
Als je denkt, die is gek, dan ben je niet de eerste, want dat was ik... E-mail adres voor imense bestanden: webmasterstinus@walla.com (1GB)
Ik wil je bij deze ook graag bedanken voor alle posts, schema's, artikelen enz. Ik heb de de meeste met veel interesse gelezen! (Ik heb niet alles gelezen natuurlijk
)
D-work
Linux is like a wigwam. No windows. No gates. Just an Apache inside.
Op 31 augustus 2004 02:14:27 schreef wipi:
Jij gaat er blijkbaar zonder meer van uit dat wat in mijn profiel staat zomaar juist is ?
Iemand die niet van Antwerpen is ,gaat niet in zijn profiel zetten dat hij van Antwerpen is.
Vlamingen schaamen zich daar voor. 
Op 31 augustus 2004 09:27:11 schreef Fuzzbass:
Bastiaan, jammer dat je ophoudt met teamlid zijn, ik kon je artikels en mod-posts altijd zeer waarderen.En wipi, het is dat er geen "ignore"-list op dit forum ingesteld kan worden; anders stond je bovenaan. Hou toch eens op met zaniken over andermans taalgebruik! Jouw posts staan ook vol met fouten.
Put your money where your mouth is !
Op 31 augustus 2004 13:17:44 schreef wipi:
[...]
Weet je wel hoe geld smaakt?
Atlantis
ciao 4 now.....
Gouden tanden?
Evil Aedolon
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
Stinus
Op 31 augustus 2004 14:04:33 schreef Stinus:
hoeveel mensen zitten in dat team? er zal wel eentje zin hebben om dit te doen...
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 31 augustus 2004 14:29:39 schreef Ives:
Jonathan Pauwels?? Wie is dat?
Sp3ci3s
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
Op 31 augustus 2004 14:13:56 schreef BHZ-Robert:
[...]
Zie http://www.circuitsonline.net/team
Blijft niet veel meer van over:+
En toen begon de minuut stilte:P
Nou Bastiaan, het zal wel even wennen worden voor iedereen dat er zodadelijk alleen nog maar je naam staat en dat het zwarte woordje weg is. Maar in ieder geval nog veel plezier gewenst met je nieuwe verkregen vrije tijd. Hopelijk lezen we nog veel van je op het forum.
Jammer dat je stopt als mod Bastiaan. In ieder geval zul je nog vragen kunnen beantwoorden via het forum. En de andere mod's redden het denk ik wel met Sp3ci3s als nieuwe aanwinst 
Fuzzbass
Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
[...]
Nee, bedankt, er zijn er hier al genoeg die flamebait genereren.
Fuzzbass, spaar je tijd voor je audio projecten, it's not worth the effort.
BTW Fuzz bass, jij speelt bass he? weet je ook iemand die les geeft in omgeving B.O.Z./tholen. EVT kan roosendaal ook. Etten, vindt ik net iets te ver denk ik
The Force
May The Force be with you...
Thanx Bastiaan, en ook voor je mails over je automod... ben er nu druk mee bezig (alleen niet in het blauw, te risky)
Iemand anders om het AVR tutorial document af te maken? Heb er tot nu te veel aan gehad, maar ik mis nog een boel!!
May the Force be with you!!
GreetZ The Force
Force, ga jij bastiaan vergezellen? hoe moet ik dat zien? als een soort siamese tweeling of whatever? Of wordt het meer een master slave relatie? Of ga je hem via telepatie van raad voorzien
Geef even uitsluitsel
ben wel benieuwd