Einde functie Bastiaan

Beste Circuits Online leden,

Ik wil jullie meedelen dat ik binnenkort stop met al mijn functies hier op CO.

De redenen die hieraan ten grondslag liggen zijn divers. Zo nemen alle werkzaamheden hier op de site veel (zeg maar gerust zeer veel) tijd in beslag. En die tijd heb ik niet altijd meer.
Daarnaast kun je niet voor altijd en eeuwig hetzelfde blijven doen en in oude patronen blijven hangen. Soms moet je gewoon je oude patronen over boord gooien en compleet wat anders gaan doen. En nu na ruim 4 jaar hier op CO werkzaamheden te hebben verricht vind het wel weer eens tijd worden om wat meer aandacht aan andere zaken te gaan besteden.

Ik heb een erg leuke en leerzame periode gehad op CO waarbij ik echt van alles en nog wat heb meegemaakt. Ook heb in die jaren altijd vele fijne reacties mogen ontvangen van jullie, iets waar ik jullie allen zeer dankbaar voor ben. Gelukkig weet het merendeel van jullie de vrijwillige inzet van ons, als teamleden, te waarderen ;)

Ik ben niet voorgoed weg, want ik zal gewoon als normaal CO-lid op het forum rond blijven hangen. Het is en blijft nou eenmaal een verslaving :P

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Spijtig dat je weggaat! Nog vele gelukkige jaren op het forum!

www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.

Nog eens ? of nu compleet

[Bericht gewijzigd door Evil Aedolon op maandag 30 augustus 2004 18:17:16

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
High met Henk

Special Member

Bastiaan, ik had het al een beetje verwacht, maar aangeizen je als normaal lid wel blijft, zullenw e je niet hoeven missen. MAare, andere mod's nu wordt het voor jullie wel ERRUG druk

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Jij ook erg bedankt voor de vele antwoorden op vele vraagen!
En we zullen je modedit's missen ;-)

Bedankt!

Op 30 augustus 2004 18:04:11 schreef Bastiaan:
Ik wil jullie meedelen dat ik binnenkort stop met al mijn functies hier op CO.

Op 30 augustus 2004 18:17:10 schreef Evil Aedolon:
Nog eens ? of nu compleet

Grapjas, lees eens goed -> Alles, oftwel van mij geen: artikel updates meer, polls meer, nieuwe schakelingen, nieuwe downloads, nieuwsbrieven, email afhandelingen, nieuwe links, nieuwe ideeen, vergaderingen, forum acties, enz. enz. meer. Dat waren mijn functies die ik samen met de andere teamleden vervulde. Dat moeten ze nu zonder mij doen.
De site is wel meer dan alleen het forum ;)

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op maandag 30 augustus 2004 19:35:44

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

jammer dat je gaat bastiaan, je hielp wel altijd goed met de orde te handhaven:) wat wel vaak nodig was...nog veel geluk om zo maar te zeggen.

p.s. wie zorgt er dan voor die dingen als jij er niet meer bent, welke mod neemt dit over? want er mogen best meer schakelingen bij als je et mij vraagt:D

edit: blijf anders ff tot je over de 5000 posts gaat:P wel zo netjes vind ik zo:P
nog een weekje flink modden en je bent er:P je zit al op 4884

[Bericht gewijzigd door Thierry de Bakker op maandag 30 augustus 2004 19:29:17

Op 30 augustus 2004 19:28:11 schreef Thierry de Bakker:
jammer dat je gaat bastiaan, je hielp wel altijd goed met de orde te handhaven:) wat wel vaak nodig was...nog veel geluk om zo maar te zeggen.

Dankje ;)

p.s. wie zorgt er dan voor die dingen als jij er niet meer bent, welke mod neemt dit over? want er mogen best meer schakelingen bij als je et mij vraagt:D

De andere team leden :P

edit: blijf anders ff tot je over de 5000 posts gaat:P wel zo netjes vind ik zo:P
nog een weekje flink modden en je bent er:P je zit al op 4884

Ik blijf gewoon op dit account op het forum, dus die 5000 haal ik wel!

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Bastiaan, veel succes in het verdere leven. -respect-

De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.

bastiaan,
succes met alle verdere ontwikkelingen! eens is er idd een tyd dat je alles lekker om moet gooien :) zit er zelf nu ook midden in :)
je zal zonder twijfel gemist worden

de meeste problemen los je op door er geen probleem van te maken.. de rest heeft alleen wat tijd nodig

Heb geen woorden(voor dit moment:'()

zeer jammer dat je gaat

Arne

[Bericht gewijzigd door Arne op maandag 30 augustus 2004 19:57:48

Succes met je plannen, ik hoop dat er wat van komt wat het ook mag zijn...

Bedankt voor het modder-eten en de site verrijking! :)

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

jammer dan je weggaat, veel succes met als het andere waar je nu druk mee bent :)

http://www.tinus-online.nl :: Corolla G6 :: EOS 5D

Dat wil dus zeggen dat de AVR tutorial nooit meer af gaat geraken? :'(

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Jammer, het modereren is een zwaar klusje volgens mij. Wie geeft zich op als extra mod?

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Houd op! Ik ga straks nog huilen.

Tevens worden hierbij alle officiële waarschuwingen van Bastiaan plechtig nietig verklaard.

Vanaf nu is de jacht op spellingsverkrachters weer open.

Op 30 augustus 2004 20:28:59 schreef wipi:
Houd op! Ik ga straks nog huilen.

Tevens worden hierbij alle officiële waarschuwingen van Bastiaan plechtig nietig verklaard.

Vanaf nu is de jacht op spellingsverkrachters weer open.

I lovin it:P

Arne

Op 30 augustus 2004 20:28:59 schreef wipi:
Tevens worden hierbij alle officiële waarschuwingen van Bastiaan plechtig nietig verklaard.

Het is een officiële waarschuwing van het team (iemand moet het verzenden, en dat was ik toevallig). En het team blijft nog steeds bestaan.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op 30 augustus 2004 20:35:35 schreef arne:
[...]

I lovin it:P

Arne

het is:
I’m loving it. of I am loving it.

(normaal vindt ik dit gezeik maar nu kon ik het niet laten)

Welke kant gaan we op?

Wordt het toch nog gezellig op het forum.

Zou ik mijn kandidatuur mogen stellen als teamlid ?
Er is nu toch een vacature.

Op 30 augustus 2004 21:16:40 schreef wipi:
Wordt het toch nog gezellig op het forum.

Dankje, van hetzelfde!

...Er is nu toch een vacature.

Dat er iemand weg gaat betekend niet direct dat er een vacature is.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op 30 augustus 2004 20:49:22 schreef Franky:
[...]

het is:
I’m loving it. of I am loving it.

(normaal vindt ik dit gezeik maar nu kon ik het niet laten)

begind verdacht veel op reclame te lijken :p

de meeste problemen los je op door er geen probleem van te maken.. de rest heeft alleen wat tijd nodig

Mensen, mensen... hij is niet dood hoor.

Maar bedankt voor je reacties en support.