Er komt een moment dat ik ophoud mezelf te herhalen:

Op 28 augustus 2012 14:03:59 schreef Jochem:
Met kortsluiten bedoel ik de gnd en signaal (van de ingang!) aan elkaar verbinden, dus waar normaal het tulpstekkertje van je radio in gaat.

Ik raad je aan om te beginnen met de versterker uit die krat te halen en alleen de speakers en een accu erop aan te sluiten. De rest ALLEMAAL even d'r af. De ingang sluit je kort, dus in jouw schema betekent dat dat je de 3 getekende aders van de jack-in allemaal met elkaar verbindt:

http://www.uploadarchief.net/files/download/ingang-kortsluiten.jpg

Als het probleem er dan nog steeds is, maak je een duidelijke overzichtsfoto van de opstelling zoals ik hem hierboven beschreef, en duidelijke foto's van alle aansluitklemmen van je versterker.

ok ik zal dit proberen dankuwel

alstublieft

En denk eraan: in deze opstelling geen MP3-speler aansluiten!

hij doet het nog steeds niet ik denk eigenlijk dat het aan de versterker ligt :s

heb je een remote op de versterker die niet is aangesloten ? de aarde op een autoversterker vanuit de 230v lijkt ook onnodig eigenlijk..

die aarding heb ik niet aangesloten je hebt op de versterker drie draaden een rode een oranje en een zwarte ground, de rode en oranje moeten aan de plus en de wzarte aaan de min

het kan aan mij liggen maar in je tekening zie ik toch duidelijk een gele aardlijn van je 230 aansluiting naar je versterker lopen?
klopt er nog meer aan die tekening niet dan?

de schakelaar die de batterij afzonderd, ik heb dit aangepast zodat ik een dubbelpolige aan/uit/aan dus de baterij en de netvoeding komen binne op de aans en de uit gaat naarde nos schakelaar en vandaar uit naar de versterker

Ik zie ook in je tekening vanaf "Connector 230 V AC~" een groen gele steep naar je versterker getekend. Hetgeen hierboven naar gevraagd wordt.

Is het misschien een idee om het hele idee van de accu er af te pakken en dan te gaan testen?

Ook vraag ik mij af of dit de juiste manier is van het aansluiten van de netspanning en de accu. Maar daar is hierboven ook al zorg over uitgesproken.