In welke stad woon jij?

Na vul maar in, Dan kunnen we als we ooit iets willen organiseren meteen een goede locatie zoeken.

Even er van uit gegaan dat er meer NLers dan BEers op de site zijn.

Leuk idee, maar al iedereen zijn profiel een beetje redelijk invult is dit ook daar te achterhalen.

Ik zou trouwens van de lokatie maar een vrij invulveld maken, mijn stad staat er al niet bij.
Ik ben niet de enige CO-er die hier woont.

Zoetermeer licht toch vlak bij A-dam ?

BTW> Het is denk ik handiger als je gewoon eengrote lijst hebt met alle mensen bij el kaar dan dat je van iedereen zijn profiel moet gaan bekijken als je iets wil organiseren. net als de HEB is ook op dit punt net als een aantal andere eigelijk al op vast gelopen, Dit dus om de volgende keer een beter beeld te krijgen van waar we het beste een zaal kunnen regelen.

he, mijn stad staat er ook niet bij :P

Het prachtige Oudewater, nou dan maar de dichts bijzijnde stad, of is dit ook de bedoeling :)

[Bericht gewijzigd door Tinus-online op ]

Op 12 september 2004 23:38:38 schreef Professor-Botje:
Zoetermeer licht toch vlak bij A-dam ?

Als jij 60km vlak bij vindt, mag je het een keer gaan lopen.

Zoetermeer zal ik er even bij zetten :)

Oudewater kwam daar die snuggere SNUGGEL niet vandaan ? :P

jah, volgens mij wel ja, vage gast trouwens :P:P

EDIT : ik zou de titel veranderen ; Bij welke stad woon jij het dichtste bij ?

[Bericht gewijzigd door Tinus-online op ]

Me from drachten (dichtbij leeuwarden ;-) Vanuit het hoge noorden enz.

Maakt volgenmij trouwens niet uit wie er waar woont. Het gaat erom dat er "iemand" daar woont. Dus je kunt beter met aantallen dan met namen werken denk ik zelf.

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]

euh mag ik ook ff,

eerst was ik heel blij om te zien dat er in Antwerpen
zoveel volk met elektronica bezig is , dan bleek dit de
enige Belgische stad in het rijtje te zijn. Zo krijg je
nooit een idee van wat de spreiding is. Ik zelf woon wel in de pannekoekenstad, moest dus maar zo'n 80 km rijden naar het HEB en wou wel komen , maar ik denk dat veel Belgen het niet zouden overwegen naar daar te komen. Antwerpenaars hebben (terecht) het gevoel dat ze dicht bij Nederland wonen, maar verder weg in het land verdwijnt dit gevoel snel .
Op zich vind ik het wel goed eens te pollen naar de geografische spreiding van de CO-ers. Om een evenement als de HEB te doen slagen zullen mensen elkaar in de voorbereiding ook offline moeten ontmoeten en dan is het wel zo handig als je een idee hebt waar iedereen woont.

euh

wil die toevoegen knop ok zeggen dat je een stad kan
toevoegen?

euh

dan vind ik het hooguit nog een beetje onduidelijk
en slik ik alle voorgaande kritiek weer in.

:D

Op 12 september 2004 23:30:57 schreef Professor-Botje:
In welke stad woon jij?
Even er van uit gegaan dat er meer NLers dan BEers op de site zijn.

ik denk dat er meer belgen zijn dan je denkt

ik verander de topictitel wel even

[edit] ik kan enkel antwerpen kiezen maar aangezien dit nog meer dan 100km van mijn deur is verwijderd, vul ik mijn naam niet in :)

[Bericht gewijzigd door Jonathan op ]

Hmm ik heb ook maar roosendaal ingevuld, want Tholen/ Bergen Op Zoom ontbreekt, voor stefan zou het warschijnlijk pas goes zijn, nou dat ligt nog wel ff een bekkie verder!

leuk kleurtje trouwens.

de voor mij dichtstbijzijnde stad in die lijst is nog altijd 350 KM van mij vandaan :-(

Liefst de belgen niet direct discrimineren he.
Zoals al gezegd werd, er zijn hier meer belgen dan je zou denken.

Lijst is niet latijd compleet maar denk ook niet dat het de bedoeling is alle steden er in op te nemen.

In friesland zijn alleen al 11 steden, dus... het zou dan wel erg onduidelijk worden.

Wat mischien wel handig zou zin is dat de steden op alfabetische volgorde worden gezet en ik bedoel dan dus de toegevoegde lijst.

Zou veel overzichtelijker zijn.

Misschien handiger als je ipv de steden, het numerieke deel van de postcode gebruikt voor Nederlanders.
Je kan mbv de postcodekaart van TPG gelijk een regio indeling maken.

Ik weet niet of België ook zoiets kent?

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]

Mijn dichtsbijzijnde stad is Utrecht, maar dat is volgens mij een redenlijke dure plaats om een HEb te houden....

Op 13 september 2004 09:37:23 schreef Hugo Welther:
Misschien handiger als je ipv de steden, het numerieke deel van de postcode gebruikt voor Nederlanders.

Per provincie is er een duizendtal (antwerpen=2xxx / oostvlaanderen=9xxx /...)

Ik woon 5 km van Roermond vandaan. Ook lekker dichtbij. En maar 2 km van de duitse grens. Ideaal om goedkoop te tanken en boodschappen te doen.

Op 13 september 2004 09:23:56 schreef NoXuS:
Liefst de belgen niet direct discrimineren he.
Zoals al gezegd werd, er zijn hier meer belgen dan je zou denken.

Ik ben Half/Half :)

Op 13 september 2004 03:58:04 schreef Monsterboeleke:
euh
wil die toevoegen knop ok zeggen dat je een stad kan
toevoegen?
:D

Nee, jij bent bels? :P Je kan toch alleen een stad kiezen ? je kan er toch niks invullen...

Op 13 september 2004 08:33:07 schreef High met henk:
Hmm ik heb ook maar roosendaal ingevuld, want Tholen/ Bergen Op Zoom ontbreekt, voor stefan zou het warschijnlijk pas goes zijn, nou dat ligt nog wel ff een bekkie verder!

Ten eerste heb ik ook zomaar wat plaatsen op een rijtje gezet. Bergen op Zoom zal ik er ook even bij zetten.

Op 13 september 2004 08:40:30 schreef joerideman:
leuk kleurtje trouwens.

Jha was puur op de gok zomaar wat in gevult :)

Op 13 september 2004 08:50:49 schreef DC2PCC:
de voor mij dichtstbijzijnde stad in die lijst is nog altijd 350 KM van mij vandaan :-(

Jij woont in Bels en ik maak hier uit op dat je dan ergens bij Gent moet wonen ?

Ik heb me misschien idd wel vergist in het aantal belzen maar als je nu al 350Km ergens vandaan woont zou je dan bv ook naar de HEB zijn gegaan ? welke grotere plaats in Bels woon je bij in de buurt dan zet ik hem er ook bij.

Op 13 september 2004 09:29:39 schreef Johan v. Althuis:
Lijst is niet latijd compleet maar denk ook niet dat het de bedoeling is alle steden er in op te nemen.

In friesland zijn alleen al 11 steden, dus... het zou dan wel erg onduidelijk worden.

Wat mischien wel handig zou zin is dat de steden op alfabetische volgorde worden gezet en ik bedoel dan dus de toegevoegde lijst.

Zou veel overzichtelijker zijn.

Daarom heb ik er ook niet zoveel steden enz. op gezet.
Het selectie lijstje is toch van A - Z :S

Op 13 september 2004 09:37:23 schreef Hugo Welther:

Daar heb ik idd niet aan gedacht. Ik zal eens kijken of ik het zal veranderen.

Op 13 september 2004 12:56:30 schreef Nightwalker:
Ik woon 5 km van Roermond vandaan. Ook lekker dichtbij. En maar 2 km van de duitse grens. Ideaal om goedkoop te tanken en boodschappen te doen.

Wij hebben hier een Lidl echt rommel :P:P:P no offence

Heb je een stad waarvan je vind denkt dat hij ook op de lijst moet mag je mij emailen naar Prof.Botje@Home.nl

Op 13 september 2004 14:13:47 schreef Professor-Botje:
...

Ten eerste heb ik ook zomaar wat plaatsen op een rijtje gezet. Bergen op Zoom zal ik er ook even bij zetten.

...

Wijzig die van mij daar dan even in, want roosendaal doe ik als ik door kan rijden nog 20 minuten over (met de auto dan)

Op 13 september 2004 14:47:39 schreef High met henk:
[...]
Wijzig die van mij daar dan even in, want roosendaal doe ik als ik door kan rijden nog 20 minuten over (met de auto dan)

Jow.

Misschien kan je voor belgie toch zeker nog Gent,Brussel, Hasselt en Brugge toevoegen.

Dit zijn tevens de hoofdsteden van de Vlaamse provincies