Medion LCD TV
Model: MD 30267 A-NL
Toestel geeft bij aanzetten een afwisselend beeld, repeterend rood groen en blauw.
Heb zoiets al eens eerder meegemaakt bij een Vestel toestel, en dit in het service menu kunnen herstellen.
Kan van dit toestel geen enkele info vinden.
Wie kan mij helpen.
Eigenaar van het toestel heeft geen originele ab meer.
Toestel staat in service mode, dit is een test menu. Volgens mijn op standby schakelen was al voldoende om het er uit te krijgen
app is denk ik een telefunken tv
moet je een orginele ab bij hebben
app staat in agean mode
app aan zetten dan source-2580 dan krijg je een geheim menu
optie veranderen dan 2x achter elkaar source indrukken ter bevestiging
succes gr pieter
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Op 12 februari 2013 18:43:33 schreef pl:
app is denk ik een telefunken tv
Zou kunnen dat er een overeenkomstig model is inderdaad, maar het zoekt misschien niet zo makkelijk op die manier; Telefu*ken maakt al ruwweg 25 jaar zèlf geen televisies meer. Sinds het faillisement van Thomson (de laatste eigenaar) kan het alle kanten op. Als het eruit ziet als een Vestel en kwaakt als een Vestel, zou het ook wel eens een Vestel kunnen zijn. Of er zit eenzelfde chipset in. In elk geval zal hij in een exotisch oord door een B- of C-fabriek gebouwd zijn.
@TS: Eventueel kan je eens een foto van de typesticker plaatsen, misschien zitten daar nog aanwijzingen in.
Als pl een passende AB heeft en de code klopt, is het natuurlijk ook al netjes opgelost. Ben ik natuurlijk alsnog nieuwsgierig naar het fabrikaat van toestel en AB.
Er zal wel een 17MBXX-X board inzitten zoals in vele andere merken ook voorkomt zoals sommige JVC's, Hitachi's , Salora's enzovoorts.