Rosmalen 2013 sale en trade topic

Dit topic is gesloten

Henry S.

Moderator

Dit is het Rosmalen 2013 sale en trade topic.

De bedoeling is dus dat mensen die naar Rosmalen komen en iets willen ruilen, kopen of verkopen elkaar hier kunnen vinden.
Hou nog wel wat over om daar wat te kopen;)

Hou het hier overzichtelijk, dus blijf kort en bondig en maak detail afspraken via de email(wel op zichtbaar zetten dus).
Alle overige meldingen die geen betrekking hebben op dit topic graag achterwege laten, wel gezellig maar het maakt het topic zeer onoverzichtelijk.

Graag je post editten wanneer je de onderdelen verkocht/gevonden hebt.
Hint: de CO stand kan als trefpunt dienen, maar het is geen dumpplaats.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Ik breng de spullen wel mee die men 2 Maart in Deurne vergeten is zoals voorgaande keren :)

Ik zoek..

de co labvoeding print eventueel met onderdelen. liefst 2x
of de unilab voeding van elektuur.

Met vriendelijke groet, Rob

Ik zoek ontwikkel bordjes zoals de STM32Discovery die bij jouw ongebruikt in de kast liggen. Heb veel spullen om te ruilen.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
flash2b

Special Member

Ik zoek

  • 74AC74 in DIP uitvoering. Letop AC versie
  • 74AC244 in DIP uitvoering. Letop AC versie
  • Hoogohmige weerstanden >10MΩ liefst geschikt voor hoge spanning

Heb veel spullen om te ruilen, LEDs, Displays, transistors, etc. en ook raar spul.

fred101

Golden Member

Flash, ik heb best veel grote weerstanden ( in waarde en afmeting) ik had ook 100M maar daar ben ik volgens mij nu doorheen. Hoeveel, welke waarden ?

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Als iemand nog een trafo of voedinkje heeft voor nixie buizen hoor ik het graag.
Gaat om 6 IN12 buisjes, stroom zal dus niet heel veel zijn.

[Bericht gewijzigd door Riktw op zaterdag 16 februari 2013 02:58:22 (28%)

free_electron

Silicon Member

Ik verzorg wat donatie materiaal. Ik heb hier een rol van 3000 eeprom's liggen.24c04 . Veel te veel voor mij. Ik ga daar een hoop van afnijden in strips van 10 of 20 en die mogen uitgedeeld worden. ( of verkocht voor een symbolische 1 euro om de co kas te spekken. Je ziet maar.) ik stuur ze mee met de pulsgeneratoren.

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Ik heb nog een Fluke 8000 tafel meter staan. Er mankeert wel wat aan, van het display is een segment van een 7-segments display overleden.
verder wil hij niet meer in zijn tot 2V bereik. Ik heb hem ooit over genomen van een COer maat nooit tijd er voor gehad (lees voor genomen) om hem te reviseren.
Dus wie wil hem?

fotos

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

ik ben wel geintresseerd in die tafelmultimeter wat wil je er voor hebben?

let niet op mijn spelling ik heb dyslexie

Voor 15,- euro mag je hem hebben, of iets anders leuks.

@ MAH, ik heb wel 3 12V 1A trafo adapters voor je.

[Bericht gewijzigd door Tinus016 op zondag 17 februari 2013 12:44:43 (33%)

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

@Robvansuilen: Houd het forum de komende week even in de gaten. Wordt aan gewerkt :)

Ik zoek nog één of meerdere 12volt adaptors/laders van minimaal 1A. Switchers zijn prima.

Philips SMD-bakjes zijn ook welkom. Ik bedoel dit soort.

In de aanbieding heb ik 18volts bloktrafo's van 2200mA, mooi in een doosje met een steker-aansluiting en een snoer met een powerplug. Ook prima bruikbaar met de CO-voeding, de max uitgangsspanning is dan iets lager dan de opgegeven 30 volt. Voor foto's zie: klik, klik, klik.

[Bericht gewijzigd door MAH op zondag 17 februari 2013 12:28:46 (40%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 17 februari 2013 11:20:40 schreef Tinus016:
Voor 15,- euro mag je hem hebben, of iets anders leuks.

als robert hem niet wil en de meter het goed doet wil ik hem ook wel kopen.

Wil dan alleen wel even weten welk segment het niet doet. :)
en dat 2v bereik probleem, is dat alleen bij spanning meten of ook bij weerstand en stroom?
ik kom alleen niet bij rosmalen maar dat kan wel geregeld worden.

[Bericht gewijzigd door michielbrink op zondag 17 februari 2013 12:39:30 (21%)

Ik ben er dit jaar ook weer bij :)

Ik zoek redelijk dringend een potmeter van de P084E of P084D series van BI technologies.

Verder heb ik nog een compleet "kitje" ( Hammond PP UGT, hoogspanning & gloeitrafo, 832a buis, voetjes, preamp buis, koppel c's, voeding ontkoppel c's, schema) voor een 8W buizenversterker liggen, mono. alle buizen zijn NOS, voetjes zijn keramiek, trafo's zijn kort gebruikt en werkend getest. trafo's zijn licht overgedimensioneerd. deze kit heb ik zelf samengesteld, ik heb de versterker ooit zelf gebouwd met dezelfde trafo en de zelfde types buizen. klinkt goed!( bijgeleverde buizen zijn nieuw!)

wat je er zelf nog voor moet doen: kastje maken, erin zetten aan elkaar solderen, speaker erbij halen en luisteren. leuk voor de beginner. ( pas op, hoogspanning!)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
fred101

Golden Member

Ik heb ook een defecte 8000, er zitten twee speciale Fluke ICs in. Als die defect zijn is het over. Ik had er een gekocht voor 10 euro, werkend maar niet echt mooi en twee defecte gekregen. Ik heb die 3 weer 2 werkende gemaakt. Een heb ik zelf nog, een is er naar Hugo en de derde ligt hier dus nog, met dus defecte ICs.
Maar die ene digit is waarschijnlijk hersolderen. Moest bij een van mij ook. Dat van die bereiken mogelijk een vieze schakelaar of doorgefikt frontend onderdeel. Die Fluke ICs zijn waarschijnlijk dan nog goed want die werken voor alle modes. Dus ik denk dat die van Tinus wel te maken is.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Op 17 februari 2013 12:23:25 schreef MAH:

Ik zoek nog één of meerdere 12volt adaptors/laders van minimaal 1A. Switchers zijn prima.

Ik zal 2 Maart wel even voor je kijken in Deurne.

jow voor 15 euro wil ik hem wel hebben ik ben dit jaar ook weer gewoon op rosmalen

[Bericht gewijzigd door robert2411 op zondag 17 februari 2013 16:01:23 (37%)

let niet op mijn spelling ik heb dyslexie

Prima, stuur even een mailtje dan regelen we de rest via die weg.

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Ik bied aan:
Een gloednieuwe(31-1-2013) Agilent E3612 voeding, 0-120v 0,25A 0-60v 0,5A. In doos met alle accessoires, handleiding en calibratie data.
Gekocht samen met de agilent meter maar ik wil alleen de meter, dus deze voeding mag nu weg voor alles boven 220€.

e-mail openbaar,check :p

[Bericht gewijzigd door JesperR op maandag 25 februari 2013 20:11:30 (20%)

@JesperR: ruilen?:)
Bij zoiets is het wel handig om te melden wat je er voor wilt hebben.

@tinus, kareltje was eerder. Maar heb je gestabiliseerde trafo's of is het gelijkgerichte AC? (laatste is niet bruikbaar voor mij)

[Bericht gewijzigd door MAH op maandag 18 februari 2013 19:48:13 (30%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
guidob

Overleden

http://www.circuitsonline.net/forum/view/107920/22

Thurlby OM358 scope multiplexer heb ik over. Kan mee naar Rosmalen voor ook 15 euri (heb ik er ook voor betaald).

Groeten,
Guido

Shiptronic

Overleden

reserveer die multiplexer maar voor mij !! (plak de magneet van de zaklamp er maar op ;) )

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op maandag 18 februari 2013 19:52:36 (37%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

tinus reactie was volgens mij aan robert2411 gericht

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
fred101

Golden Member

Ik zoek een labvoeding, 0 tot 250VAC, iets van 5A en CV en CC. (Dit als vervanger van een variac, 1:1 trafo en gloeilamp) spanning en stroom uitlezing mag gewoon analoog.

Ik weet het antwoord eigenlijk al wel, maar je weet nooit. ;-)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Op 18 februari 2013 19:45:49 schreef MAH:

@tinus, kareltje was eerder. Maar heb je gestabiliseerde trafo's of is het gelijkgerichte AC? (laatste is niet bruikbaar voor mij)

Was deze vraag aan mij gericht?
Er liggen daar dozen vol met 12V adapters/laders, verder heb ik geen flauw idee of ze voor jou bruikbaar zijn, en of ze er wel daadwerkelijk bij zitten.
Ik kom er vóór de beurs nog 2 keer, ik zal m'n best doen.
(de andere bezoekers zouden evt. deze in gedachte kunnen houden, en even meekijken.)

Dit topic is gesloten