hallo allemaal

wie kan mij helpen aan een booster condensator 1nf 2kv
voor in de tv. of een firma die ze wel heeft?

ik ben in een aantal winkels geweest in utrecht.

alvast bedankt! harry

oude meenemen, zeggen 'ik moet er zo eentje hebben' en dan gaat dat best wel lukken, desnoods bij het servicecenter van staffhorst binnenwandelen (paardenveld dacht ik) en daar vragen.

Op 28 september 2004 15:22:38 schreef DC2PCC:
oude meenemen, zeggen 'ik moet er zo eentje hebben' en dan gaat dat best wel lukken, desnoods bij het servicecenter van staffhorst binnenwandelen (paardenveld dacht ik) en daar vragen.

niet bij servicecenter staffhorst.

harry

Op 28 september 2004 15:13:39 schreef hvkast:
hallo allemaal

wie kan mij helpen aan een booster condensator 1nf 2kv
voor in de tv. of een firma die ze wel heeft?

ik ben in een aantal winkels geweest in utrecht.

alvast bedankt! harry

Karsen (aan de zijstraat van de amsterdamsestraatweg) had ze, maar volgens mij zijn ze verhuisd. Je kan het bij Stuut & Bruin in Den Haag bestellen. Ze sturen je het dan tegen portokosten op en moet je de factuur via de bank/giro betalen. Heb hele goede ervaringen met ze. Ze hebben de meest gekke/ontvindbare componenten.

zo'n booster ceetje is niets vreemds, misschien effe buurten bij radio centrum aan de vinkenburgstraat, die kunnen hem misschien wel bestellen voor je.

Op 28 september 2004 17:03:44 schreef DC2PCC:
zo'n booster ceetje is niets vreemds, misschien effe buurten bij radio centrum aan de vinkenburgstraat, die kunnen hem misschien wel bestellen voor je.

ik ben bij radio centrum geweest, maarja niet op voorraad.
op het werk heb ik nog wat oude monitoren staan,ik zal daar is in kijken.

groetjes harry

Laat dat ding bestellen, het is een standaard artikeltje, een reparatiezaak heeft ze zo liggen (of die willen verkopen is twee) maar Radio Centrum kan ze gewoon bestellen hoor.
Je moet exact dezelfde waarde hebben (1nF 2kV) en het moet een impulsvaste condensator zijn, dat is heel belangrijk, omdat ze anders na een paar uur weer kapot kan zijn.

Jullie spreken hier over een booster condensator, is dat nou dezelfde als de flyback condensator, want die flyback ken ik wel, zit bij de lijntrafo, maar van een boostercondensator heb ik nog nog gehoord ??

loop eens bij een tv reparatie bedrijf binnen, die kunnen je zeker aan deze dingen helpen. Ze worden veel gebruikt in Philips tv's en die komen genoeg voor in werkplaatsen.

hallo allmaal

op het internet gevonden, een mailtje gestuurt naar Radio Rotor in Amsterdam, ik heb een mailtje terug ontvangen met artikelnum. en prijs en zijn op voorraad.

Radio Rotor Amsterdam BV
kinkerstr. 55
1053 DE Amsterdam
www.rotor.ws

allemaal bedank Harry