Op 27 juni 2013 09:00:00 schreef Jochem:
@Karel: 2,5x het aantal??!! Kunnen we dan nog wel bewegen?
Valt best wel mee hoor, vorige keer waren we ook met 20+, maar wel met het verschil, dat het toen redelijk weer was, en we wat bakken op schragen buiten konden zetten.
Gezien de verwachtingen voor Zaterdag zal dat geen goed idee zijn.
Wel wil ik (met enige hulp van jullie) diverse kratten in de 'catacomben' uit te stallen om zo toch een extra snuffelhoek te creëren.
Dit werkte overigens vorige keer ook best wel goed.
Op 27 juni 2013 13:47:29 schreef Hewlett:
[...]
Dan wordt het rap tijd dat die loodsen wat leger worden 
Als ik het draadje zo weer wat doorlees dan zijn er van de oorspronkelijke groep ook redelijk wat afzeggers.
Je weet wat je te doen staat 
Traditioneel wordt er ook weer in de catacomben ons koffiehoekje weer ingericht.
Ik heb al wat geluiden gehoord van koffiepads, maar ik breng er ook wel een zak mee.
Iets lekkers voor bij de koffie zou ook fijn zijn, andere keren bracht ieder wel wat mee, een pak koeken of zo.
Ik gooi een klein haspeltje in de auto voor wat te kunnen testen, als er iemand ook nog eentje mee kan brengen zou erg fijn zijn.
Er zijn dit keer inderdaad wel wat 'afzeggers' maar hiervoor zijn er ook weer enkelen voor in de plaats gekomen.
Nog 1 dingetje: Daar ik iemand in Deurne van het station op moet pikken, en ook in Deurne geen voorbereidend werk kan doen, graag wat vrijwilligers om zowel in Deurne, als in Helenaveen even wat aan te pakken om de loodsen wat beter begaanbaar te maken.
Dit zal door Desiree, en mij in dank afgenomen worden.