Schema toevoegen

hallo,

ik heb nu al weer zeker twee weken geleden een schema met tekst en uitleg naar Hugo gestuurd, en hij zij dat hij er naar zou kijken. Maar ik krijg maar geen reactie terug en ik zie hem niet verschijnen. Het betreft een wienbrug oscillator. Ik zou het wel leuk vinde om hem op de site te zien staan, maar ik vind het vooral raar dat ik helemaal geen reacties meer krijg. Iemand weet waarom?

A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Je biertje wordt niet jaloers als je een andere pakt, je vrouw wel ...
help

Golden Member

kun je denk ik beter voor mailen naar Hugo

A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl

Op 11 oktober 2004 16:48:02 schreef Berry:
...en hij zij dat hij er naar zou kijken. Maar ik krijg maar geen reactie terug ...

Dat eerste is toch een reactie?

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

ja, maar het was al 2 of 3 weken geleden, zo lang duurt kijken en bmp naar jpg of whatever omzetten toch niet?

Mja deze post komt erop neer dat ik alles hier een beetje langzaam vind gaan. Heb er al een half jaar geleden op gewezen dat het schema van de metronoom niet klopt. Wel meer mensen trouwens. Wordt niets mee gedaan... Vind het gewoo neen beetje vaag...

A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl

Op 11 oktober 2004 17:16:55 schreef Berry:
Mja deze post komt erop neer dat ik alles hier een beetje langzaam vind gaan.

Ok, das tenminste duidelijk ;)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Hugo Welther

Moderator

Klopt heb ik ontvangen en opnieuw getekent in ons tekenpakket. Dit heb ik je ook gemaild.

Voor de Mods is het bijhouden van CO een vrijwillige taak die we in onze spaarzame vrije tijd moeten doen.
Daarnaast moeten we ook nog ff werken, een gezin bijhouden (ik althans) en van mijn beide kleindochters genieten.
En dan moet er ook nog wat tijd overblijven voor de hobby.

Kortom er wordt aan gewerkt, maar verwacht geen wonderen.

Overgetekend is ie al.
http://www.expandctss.com/upload/index.php?page=download&file=CO%20Wienbrug.GIF

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op maandag 11 oktober 2004 18:19:12

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

ok, dan is het goed. Laat deze post maar zitten dan :P

A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl

Is een erg leuke schakeling, keertje voor mn school moeten maken als vervangende opdracht. Principe is erg leuk.
Ben benieuwd naar de tekst die er bij komt.

Welke kant gaan we op?

Netjes! Hij staat er nu bij :P

A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Hugo Welther

Moderator

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Anoniem

hmm dan kom ik ook ff om de hoek kijken want ik heb inmiddels 3 schema's opgestuurt en ook nooit iets van weer gehoord ik heb ze destijds gestuurt naar bastiaan toen hij nog mod was

stuur ze dan naar mij toe aub

of naar elke mod eentje ;) :)

IF you can't convince them, then confuse them!