Kan je eigenlijk wel lezen?

genoeg mensen met meer dan gemiddeld verstand van versterkers wilde je helpen maar daarvoor moeten ze meer weten en dat is niet erg ze vroegen er ook heel normaal om jj hebt dan twee keuzes ze die info niet geven omdat je van mening bent dat het niet nodig is of ze gewoon antwoorden zolang we geen goed schema hebben kunnen we niks beginnen je bent hier lang genoeg om te weten dat er plaatjes kunnen worden upgeload dat is je in eerdere topics ook al verteld je kan bij pdf's ook een screenshot maken en er zijn genoeg tools om een plaatje te verkleinen maar ik denk niet dat er in de toekomst nog veel mensen bereidt zullen zijn je te helpen vond je deze tekst wat lastig om te lezen dan weet je hoe wij ons voelen ;-)

Vraag1, ik heb al vaker iets zinnigs geprobeerd te zeggen in je topics maar het gaat telkens zo.

Ik vind dat je dit mooie forum respectloos behandelt. Ik ben ook wat minder netjes begonnen maar dit slaat echt alles. Je stelt alleen vragen, levert niets terug, en als het niet snel genoeg gaat dan wordt je boos. In dit geval ben ik ook wel een voorstander van een (perma?)ban hier...

Met nette taal en respect voor de mensen die jou vrijwillig helpen kom je een heel eind. Het is niet alsof je ze betaalt voor hun diensten.

Ey, fred, houd je interpunctie in de gaten! ;)

Oh, die houd Fred goed in de gaten. Die ligt in een apart bakje thuis, daar mogen we niet eens naar kijken.. ;)

Misschien een vrij simpele verklaring voor deze verwarrende topic. Sommige mensen denken dat geluid uit 2 speakers stereo is. Maar dat is dus niet het geval. Stereo is 2 aparte sporen waarbij je bijvoorbeeld de piano harder uit de ene speaker hoort en een gitaar harder uit de andere. Misschien luistert de TS dus naar een mono signaal wat hij over 2 speakers hoort, aangesloten op een mono voorversterker met 1 buis...

Misschien, ja. Misschien ook niet.

Zolang t/s geen fatsoenlijk verhaal en fatsoenlijke taal en fatsoenlijke omgangsvormen naar voren brengt wil ik het zelfs niet weten.

Als de ts dat zou bedoelen, dus mono over 2 speakers, kan hij ook geen last hebben van bleed tussen L en R zoals hij beschrijft als hij 1 kanaal loshaalt.....
Kan er echt geen kaas van maken en vragen beantwoorden, juiste schema plaatsen wellicht, een foto misschien, blijkt ook erg complex te zijn.

Laatste offtopic verwijderd. Dit is al de tweede keer dat de TS de nettiquette negeert. Als dat zo doorgaat dan kunnen er maatregelen getroffen worden.

Dus vraag1, dit mag je nog eens goed lezen zonder er over heen te lezen, en ga je eens wat beter gedragen.

Waarom? Daarom:
-Beroerde onsamenhangende startposts
-geen hoofdletters of leestekens
-mensen uitkafferen als antwoorden niet naar het zin zijn
-antwoorden negeren

Op 13 januari 2014 14:50:45 schreef vraag1:
ik probeer zo goed mogelijk alles te vertellen maar niemand heeft tijd of interesse , als je geen interesse hebt zeg dan niets

begin dan zelf eens met het geven van normale antwoorden ipv de helft te negeren, en er ineens andere dingen bij te halen. En wees blij dat er nog mensen zijn je iets proberen uit te leggen, al schuif je merendeel aan de kans als onzin...

En aan de andere posters het verzoek even 5 minuten pauze te nemen als je het niet meer trekt, en de TS negeren ipv te gaan mopperen. Als iemand trollen wil... negeren.