nieuwe sectie, met onzin

Dit topic is gesloten

Ik vroeg me af of er op dit forum niet ook een topic kan komen met wat niet-nuttig gezeur, over van alles en nog wat. Gewoon voor de lol. Dat hebben veel andere forums wel, en het is ook best leuk. Dan kan je waarschijnlijk ook het gezeur van sommige mensen eruit halen (in boeiende topics), en naar een ander topic zetten. Zoals dat eeuwige gezeur over of we wel of niet studenten moeten helpen e.d, en spellingskwesties. Door dergelijke dingen wordt het vaak off-topic, en dat gezeur kan dan in een speciale 'off-topic' sectie.

Free the whales!

daar zijn toch andere forums voor?

Het kon toch betrekking hebben op dit forum, met onderwerpen zoals hij al noemt spellinggezeur, studenten helpen ed..

Nieuwe afkorting een idee? --> CMIIR = Correct Me If I'm Rong

Op 21 oktober 2004 12:10:21 schreef MichielPH:
Het kon toch betrekking hebben op dit forum, met onderwerpen zoals hij al noemt spellinggezeur, studenten helpen ed..

jah, van die dicussies over elektronica...
waar het nergens over gaat...

arne

Is van hd ruimte (weet ik omdat ik zelf ook een forum bezit)

[Bericht gewijzigd door Electrogek op donderdag 21 oktober 2004 19:32:41

Dan moet die wel niet meegeteld worden in postcount en in laatste posts ook niet opgenomen worden, dan lijkt dat toch geen probleem ? En een cronjob kan wel af en toen wat rotzooi eruit halen ?

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

Op 21 oktober 2004 12:28:20 schreef Evil Aedolon:
Dan moet die wel niet meegeteld worden in postcount en in laatste posts ook niet opgenomen worden, dan lijkt dat toch geen probleem ? En een cronjob kan wel af en toen wat rotzooi eruit halen ?

dan is het wel een goed idee ja

Op 21 oktober 2004 12:28:20 schreef Evil Aedolon:
Dan moet die wel niet meegeteld worden in postcount.

Haha wat is dat dan voor belachelijke regel? Jij hecht geloof ik werkelijk waarde aan die posts-getallen, is het niet?! :D

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Er zijn al vaker discussies over zoiets geweest.

Ik ben tegen, het zal volgens mij meer forumvervuiling veroorzaken dan dat het oplost. Er zijn echt al fora zat die zich richten op onzin voor jonge mensen.

Op 21 oktober 2004 12:50:09 schreef Bastiaan:
[...]
Haha wat is dat dan voor belachelijke regel? Jij hecht geloof ik werkelijk waarde aan die posts-getallen, is het niet?! :D

Hij niet, anderen wel ;)
Die wordt op meerdere forums gehandhaafd. Anders krijg je misschien dat mensen idd speciaal daar (veel) gaan posten om hun post-count omhoog te halen.

[edit]

Op 21 oktober 2004 12:54:49 schreef aart:
Er zijn al vaker discussies over zoiets geweest.

Ik ben tegen, het zal volgens mij meer forumvervuiling veroorzaken dan dat het oplost. Er zijn echt al fora zat die zich richten op onzin voor jonge mensen.

Tja dat is ook wel waar. Maar er zijn ook positieve dingen aan: de mensen hier leren mekaar dan beter en sneller "kennen" waardoor het meer "ja hoe moet je dat zeggen...??" wordt!!

Atmoz :)

[Bericht gewijzigd door Atmoz op donderdag 21 oktober 2004 12:59:04

Dat geloof ik best, maar ik, en volgens mij velen met mij, kom hier om over elektronica te praten.

Het is niet erg dat er af en toe een wat minder technisch topic opduikt, maar dat kan nu toch ook al probleemloos ? :)

Als je er een aparte sectie voor aanmaakt dan moedig je dat soort dingen echt aan, en dat vind ik dus niet nodig op dit forum.

Jeroen

Moderator

Wat mij betreft komt het er niet, ik ben bang dat dan het onzin gedeelte even populair of nog popuplairder wordt dan het elektronicagedeelte. Daarbij is het zonde van het dataverkeer en de schijfruimte.

Op 21 oktober 2004 13:33:00 schreef Jeroen:
Wat mij betreft komt het er niet, ik ben bang dat dan het onzin gedeelte even populair of nog popuplairder wordt dan het elektronicagedeelte. Daarbij is het zonde van het dataverkeer en de schijfruimte.

groot gelijk

Op 21 oktober 2004 12:57:07 schreef Atmoz:
Anders krijg je misschien dat mensen idd speciaal daar (veel) gaan posten om hun post-count omhoog te halen.

Haha, hoezo "low self esteem". Eigenlijk zou je medelijden moeten hebben met dat soort mensen ;)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Ja, laten we een stemming houden. Ik denk niet dat dit nou een forum zal worden voor mensen die niets van electronica afweten. Daar zijn idd al genoeg forums voor. Het is juist leuk om anderen een klein beetje te leren kennen, en voor een hele hoop nutteloze dingen die nu vaak worden uitgevochten tussen de gewone onderwerpen.

En wat is het probleem als het onzin-gedeelte te populair wordt? gaat het dan alleen maar om geld hier? (zoveel kost dat toch niet, denk ik)
Ik denk dat het juist positief is voor de mensen die het wel over electronica willen hebben. Mensen zijn dan waarschijnlijk vaker online, dus meer posts.

Ik vind dat de posts in het onzin-gedeelte voor maar 43.1% (+/- 0.3%) mee moeten tellen in de post-counter. Uit uitgebreid onderzoek kunnen we na enige tijd vaststellen welke waarde precies ideaal is. :p

Free the whales!

Op 21 oktober 2004 14:46:08 schreef zweetvoetje:
Ja, laten we een stemming houden. Ik denk niet dat dit nou een forum zal worden voor mensen die niets van electronica afweten. Daar zijn idd al genoeg forums voor. Het is juist leuk om anderen een klein beetje te leren kennen, en voor een hele hoop nutteloze dingen die nu vaak worden uitgevochten tussen de gewone onderwerpen.

Je kunt pollen wat je wilt. hij komt er gewoon niet.
doelstelling van dit forum is elektronica. en niets anders.
voor onzin ga je maar naar fok! ofzo toe.
doodzonde van de toch al dure bandbreedte. weet je wel niet wat dat kost?

IF you can't convince them, then confuse them!

3 euro per maand extra voor 1gb extra

LED there be light
Hugo Welther

Moderator

Wat mij betreft komt het er niet, ik ben bang dat dan het onzin gedeelte even populair of nog popuplairder wordt dan het elektronicagedeelte. Daarbij is het zonde van het dataverkeer en de schijfruimte.

Volledig mee eens. Ook wat mij betreft komt dit er dus niet!

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Voormij komt hij er ook zeker niet :)

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Man, zit ik net een positieve reaktie te typen in "world-led oplichterij?" komt er een slotje op.

Op 21 oktober 2004 17:37:57 schreef fry:
Belachelijk dit.
Je krijgt een onderdeeltje verkeerd geleverd en begint meteen op een forum te blaten over oplichterij terwijl je niet eens met worldled contact hebt opgenomen.

Als ze(LED-Maniak) je daar verteld hadden dat je het verder kan bekijken met je UV leds en dat het jouw probleem is, DAN heb je misschien een reden om hier te klagen.

Een foutje kan toch, Jeez.

Ik probeer niemand te flamen of klein te maken. Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat er dingen niet kloppen. Na mijn eerste post had ik ook al het gevoel dat de topic een beetje te hard is, maar die is niet meer te veranderen zoals je bericht. Nu heb ik liever dat het topic "world-led led klopt niet", als de moderators het goed vinden?

High met Henk

Special Member

wat zit je nu weer te zwammen en te zeiken in dit topic?

dit topic is onzin en het andere topic is idd VEEL te zwaar van toon

foutje maar kan voorkomen, wordt opgelost neem ik aan
Dit topic mag wat mij betreft ook dicht!!

onzin zijn idd zat forums voor

Sorry Wim P het zijn natuurlijk Fora

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 21 oktober 2004 17:45:03 schreef Zom-B:
Ik probeer niemand te flamen of klein te maken.

1. dit hoort hier niet thuis, maar in een mail naar een van de mods
2. je had dan beter moeten nadenken voordat je de titel formuleerde, ken je de betekenis van oplichterij???:(

3.Ik wil geen antwoord in dit topic op bovenstaande punten, als je nog iets op te merken hebt ZOM-B, mail iemand van ons.

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

kan het niet een soort tweakers hk iets zijn: je moet minimaal 100 TECHpost's hebben en je moet een aanvraag indienen als je langer als een half jaar lid bent.

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Dit topic is gesloten