ik heb jbl versterker gto 1004 en ik heb alles aangesloten en begon ik met afstellen en en ik krijg geen goed bass uit en als ik wel bass uitkrijg dan gaat die niet op de ritme van muziek.

iemand idee?????????

Je hebt op je HU toevallig de Phase niet omgedraaid?

ik heb alles al geprobeerd en ik zit ook geen fout in bekabeling. ik weet echt niet

Zou je misschien eens een foto kunnen posten, van de versterker en bedrading ?
En hoe je de boel nu heb ingeregeld .

https://lh4.googleusercontent.com/-3ouIk4Z2gwQ/U8Qyz9DPCBI/AAAAAAAAATI/MBJAsxqRDNU/w1278-h723-no/IMAG0404.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-uYD_RL1qeZw/U8Qy1wDMUKI/AAAAAAAAATQ/LFaUKFW28sw/w1278-h723-no/IMAG0405_BUR

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (34%)]

Schroef je levels eens terug !
Alles staat op max, dat klinkt niet

Ik zie twee zaken die mij niet vrolijk maken (hoeft ook niet..):
1.
aansluiting van de +12V doe je met een soort kabeloog in een schroefaansluiting. Dit blijft nooit lang goed kontact maken!
Strip de kabel netjes en past ie dan niet in de aansluiting, verloopje of een verdeelblokje (20mm2 in en 10mm2 uit) en doe dan een kort stukje dunnere kabel die wel past.

2.
Bassboost staat maximaal (12dB), zet deze terug op 0dB. gain staat halverwege, ook hoog maar kan nog wel. Liever wat lager richting de 6V.

Stel zo af: radio op 90% maximaal volume, fader op de radio eventueel wat meer op rear als de frontspeakers gaan vervormen.
Dan gain langzaam iets opdraaien zonder dat de boel over z'n nek gaat.

die kabels van 12 vold hebben goed verbinding allen moest ik die klemmetje beetje bij knippen opdat die niet in pas veder maken ze contact

als ik de bass booster op 0 zet dan komt bijna geen bass uit

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (19%)]

Welke radio heb je eigenlijk? Trouwens dat lege kanaal mag ook richting de 6V, anders staat dat ding ruis te versterken terwijl er niets aanhangt.

[Bericht gewijzigd door Damic op (67%)]

Probeer eens wat er gebeurt als je van de ingang niet de R- en L-aansluitingen tegelijk gebruikt. maar alleen de L-aansluiting. Daarna doe je hetzelfde maar dan met alleen de R-aansluiting gebruikt.

EDIT

@Damic hieronder: Enne, hoe zou 'ie dat moeten weten dan? Je kan als gebruiker niks omschakelen.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (100%)]

Ja duh :) model he, al de jvc's zijn wrs 4x45W

@sony: de versterker staat in brug dus mag normaal geen verschil geven.

Op 14 juli 2014 22:01:01 schreef Yaroslav:
die kabels van 12 vold hebben goed verbinding allen moest ik die klemmetje beetje bij knippen opdat die niet in pas veder maken ze contact

Dat zit niet goed, het is met alle respect prutswerk. Misschien dat ie wel een paar dagen zo blijft zitten, maar niet op de langere termijn. Zonde van je spullen.

ik denk dat radio daar geen invloed op heeft want ik heb op andere versterker geprobeerd en daar de sub goed op allen met deze is raar.

ik upload een filmpje misschien kunnen jullie daar op horen.

https://www.youtube.com/watch?v=tIKbSr2pNdM&feature=youtu.be

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (14%)]

Werkt de versterker ook niet goed op het andere kanaal?
En wat gebeurd er als je de keuzeschakelaar van LPF naar Flat zet?

Het dringende verzoek aan Yaroslav om de forumregels voor het posten te lezen.

Alle topickicks zijn verwijderd.

op andere kanaal doet het zelfde, en als ik op flat zet dan krijg ik beetje zang door die bass

Op de eerste foto zie ik een "protect" lampje branden, en het "power" lampje is uit.

Op 14 juli 2014 22:49:47 schreef Fuzzbass:
Op de eerste foto zie ik een "protect" lampje branden, en het "power" lampje is uit.

nee toen had ik geen stoom op en als ik auto aan doen dan brand allen groen lampje

Dat wijst duidelijk op een faseprobleem. Even aansluiten met maar 1 cinch-plug in de versterker blijft het devies.

Heb je nou al geluisterd hoeveel bas je hebt als je maar 1 ingangsplugje gebruikt???

ik heb eerst witte uit gehaald geen bas niks. toen die roode en hoog pip geluid

probeer eens met een telefoon of mp3-4 speler op de versterker aan te sluiten.

kan ook zijn dat je de radio eens moet proberen te resetten naar standaard waardes. er zitten daar misschien ook wel hoog en laag filtertjes in, Altans in de mijne wel.