Hallo allemaal,Nou ben ik best een leek op electronica maar ik heb een vraag,wie weet hoe ik een regensensor van een auto kan aan sluiten.Aan de regensesor zit 9 pennetjes.
Nou neem ik aan dat er een + en een - en schakeldraad is.Maar ik weet het natuurlijk niet zeker.En ik denk ook dat de overige pennen allemaal + moeten zijn.Misschien heb ik het totaal verkeerd maar misschien dat er iemand is die dit soort dingen precies weten.Hoop snel op een andwoord.
groeten:ben
deze kwam van een peugeot 306.nu wil ik hem in een 205 probeeren aan te sluiten.Nou zit er dus 9 pinnetjes aan waar ik hem er mee moet aansluiten.Nou vraag ik mij dus af hoe ik er achter komt waar elk pennetje voor is.dus waar er stroom op komt enz.om het aan te kunnen sluiten.dan het volgende waar op moet ik hem aansluiten is dat A de ruitenwisser hendel of de relais?
Fuzzbass
Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
Vraag het eens op een peugeot-forum, als je dat nog niet gedaan hebt, of ga anders naar een technische boekhandel en blader even door de Vraagbaak voor de 306.
OK bedankt voor de hulp.Ik hoop dat ik het snel kan vinden anders bljft mijn projectje liggen.
bedankt