Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Fatbeard. Inmiddels heb ik een tiental schakelaartjes met die hele lange schakelhandles gedemonteerd en klaar gelegd.
Voor Markce is het heel erg verdrietig maar de unit die ik vele vele jaren geleden eens heb gekregen is ook al heel lang geleden gedemonteerd en deels weggebracht naar .... De stort.
Dat wil zeggen naar de handelaar in oude metalen. Zei iemand daar vandaal?
Er was toen een goede reden voor nl. een soort ruilhandel.
De man krijgt ook materiaal van zeer interessante klanten en ik mocht, omdat ik nooit een vergoeding vroeg voor mijn ingebracht materiaal ..in zijn voorraad struinen.
Ik heb slechts enkele printen teruggevonden nl.
2 x RS 20, 1 x AD 20, 2 x C121 of CL 21, 1 x SO 20.
Ook een viertal ic's TMM2764AD-15.
Tijdens mijn speurtocht heb ik verder een vogelnestje van een winterkoninkje, ,,tig" uilenballen, kilo's stof, zeer bejaarde meetinstrumenten, tientallen meters kabel, veel onderdelen van een zeer geavanceerde rode bloedlichaampjestelmachine maar geen halfronde metalen kap om als bovenkant van de v/d graaffgenerator te dienen en helaas ook geen borstelconstructie met fijne koperdraadjes om de spanning van de draaiende band af te tappen.
En ik had dat ding wel ergens.
Nou ja morgen een rondje Nederland waarbij o.a. HBM in Moordrecht wordt aangedaan.
Nog even zien of mijn eigengebouwde taarten klaar zijn( dit weekeinde jarig dus gasten) en zo ja wordt het tijd om op de rugvinnen te gaan liggen.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Alvast gefeliciteerd!
maar geen halfronde metalen kap om als bovenkant van de v/d graaffgenerator te dienen
Zouden een of twee RVS slaschalen van ikke,ja niet iets kunnen zijn?
Voor die borstel zou je kunnen kijken naar een tochtstrip, wel even meten of die uit de bouwmarkt geleidend is natuurlijk...
Maar als je toch naar HBM gaat: misschien valt hier iets mee te fröbelen?
[edit] Oops, je zal al wel onderweg zijn...
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Action heeft/had ook hele mooie, dubbelwandig zelfs! en die kosten nog minder!
En natuurlijk gefeliciflapsteert! Ik moet nog twee maandjes wachten...
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Borstels uit laserprinter schijnen geleidend te zijn (papieruitvoer). Natuurlijk niet van een werkende printer jatten.
EDIT: En gefeliciteerd, natuurlijk! Geen drank voor mij, ik lust geen kippensoep-met-peper-en-zeep
Deze edit is van na "broeva, haro!", en wie het niet snapt moet "de lauwerkrans van cesar" maar lezen
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (48%)]
Tidak Ada
Da's waar! Ik zat er over te piekeren, maaar kon er niet meer opkomen waar die koolstofborstels in zitten.
Overigens werden/worden die ook verkocht als antistatische platenborstel. Die hebben een stuk langere haren...
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Op 8 augustus 2014 15:55:51 schreef Tidak Ada:
Action heeft/had ook hele mooie, dubbelwandig zelfs! en die kosten nog minder!En natuurlijk gefeliciflapsteert! Ik moet nog twee maandjes wachten...
We zien de uitnodiging wel verschijnen 
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Hartelijk dank mannen ( geen vrouw toch die gaat verscholen achter de nicknames) en ik denk dat ik ( vrij naar opmerking van Schimanski) een goed glas neem op elke collega ( oeps, proost, broeva, haro).
Tidak Ada
pa3gws
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Op 8 augustus 2014 20:20:06 schreef pietplof:
een goed glas neem op elke collega.
Dan doen we er nog een glaasje bij. 
Van harte en nog vele jaren op CO.
Hallo allemaal.... De loodsen in Deurne zijn nog steeds niet leeg dus we organiseren, net als vorig jaar, ook dit jaar weer een kerstspecial!!! De datum is vastgesteld op Zaterdag 20 december
We gaan er weer een happening van maken. Misschien wil Kareltje weer zijn fameuse erwtensoep maken, chefkok Tidak Ada zal ook wel e.e.a. op het vuur hebben... Natuurlijk moeten er oliebollen komen.
Aanmelden alleen per mail bij mij...
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Ik zal ook trachten eea qua vervoer te regelen...
Wie woont er rond Alkmaar?
@Pietplof, bij mijn weten ben ik een van de weinige vrouwen...
Jinny; ik heb je in ,,de Lichtmis" niet ontdekt.
Maar ,zoals inmiddels ruim bekend, heb ik de leeftijd des onderscheids bereikt en moet dus in staat zijn het verschil tussen de mannelijke co leden en de tamelijk zeldzame vrouwelijke collegae te herkennen.
Ik neem aan dat ik je in Deurne met de juiste naam zal kunnen aanspreken wat mij bij diverse andere leden maar heel moeizaam lukt.
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Op 11 november 2014 13:15:47 schreef pietplof:
Jinny; ik heb je in ,,de Lichtmis" niet ontdekt.
Maar ,zoals inmiddels ruim bekend, heb ik de leeftijd des onderscheids bereikt en moet dus in staat zijn het verschil tussen de mannelijke co leden en de tamelijk zeldzame vrouwelijke collegae te herkennen.
Ik neem aan dat ik je in Deurne met de juiste naam zal kunnen aanspreken wat mij bij diverse andere leden maar heel moeizaam lukt.
Moet lukken, ik heet in het echt ook gewoon Jinny... 
En ik heb al eens een foto van mijzelf ergens op het forum geplakt, we gaan het gewoon meemaken....
En nu maar hopen dat wij ingeloot worden.
Of zou de organisatie de regel hanteren: ,,wie het eerst komt, het eerst maalt.
Er worden, bij mijn weten maar een beperkt aantal zoekenden toegelaten in de snuffelschuren.
We zijn deze keer alleen in Deurne.
[Bericht gewijzigd door Schimanski op (91%)]