SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
@Techno turk: voor zo'n prijs maken ze vast een uitzondering, dan kunnen ze een gloednieuwe kopen voor Haasje en er nog steeds aan verdienen!
Zirconium
A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl
@ HAasje
Als je dat bedrag wilt pinnen, dan kan dat. Je pint dan bij mij ( sta tegenover de stand van CO )Ik geef het geld dan contant aan CO. Enige is dat je even moet wachten zodat er genoeg geld in kas is en dat gaat over algemeen vrij snel.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Leuk haasje93, heb je een mooie meter voor!
En Skysoft: nogmaals bedankt namens iedereen voor de donatie!
@Haasje:
plezier met je nieuwe meter en natuurlijk indirect ook dank voor het helpen opvoeren van het donatiebedrag.
Om de één of andere reden is de servicemanual niet meegekomen via Chuckie, denk uit de tas gevallen.
Mocht je hem nog willen hebben moet je ffe een mail sturen met je adresgegevens, dan stuur ik hem na.
Ook met dank aan Sparky die me wees op deze discussie, ik had hem finaal over het hoofd gezien. (Jammer, had ik ook kunnen mee-f5'ven 
@Jochem: Ik sta iedere keer weer verbaasd over de ondersteuning, meedenken en zelfs meewerken van veel leden van het forum aan de grote verscheidenheid aan vragen en problemen die voorbijkomen, en dat mag zo af en toe worden beloond.
@willekeurige moderator (Henk?): wil iemand dit administratief verwerken, kreeg een mail dat het tijd wordt om weer te doneren ..

Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Ook ik ben geen moderator en alleen beursteam lid, maar ik heb vernomen dat je member-status is verlengd. Normaal gebeurt dat niet met spullen-donateurs, maar dit is toch wel een heel uniek geval.
@Schimanski hieronder: ja daar kun je best gelijk in hebben; als ik de post-tijden bekijk zal Henry misschien n.a.v. dit topic hebben gehandeld.
[Bericht gewijzigd door Jochem op (27%)]
Ehhh.... nee dus, maar de status is idd toen ik de post las verlengd.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (17%)]