Sluiten topic "robots"

Hi mods (en vooral Sp3ci3s),

Ik wou mij even tot u richten omdat het topic over robots gesloten werd. Ik was blij zo een topic te zien aangezien dat mijn hoofdbezigheid is in "het vak" :p. Maar jammer genoeg werd het dus gesloten, om een (+-) aanvaardbare reden. Ik kan er wel inkomen dat men een slotje geeft als iemand (ik noem geen namen) met verschillende nicks verschillendetopics opent, die meestal weinig zinnigs opbrengen. Maar in dit geval wou de persoon in kwestie dus echt info hebben, en het allemaal bundelen in 1 topic. Ik denk dat er een beetje overhaast is gehandeld, maar kom...

Maar ik zou toch graag zo een topic hebben om er iets zinnigs in te verkondigen... Ik weet niet of het momenteel mogelijk is zo een topic te openen, aangezien er verschillende "kleine mannen" rondhangen die interessante topics verzieken.

Ik denk als ik nu zo een topic zou openen dat het geen 3 uur zou duren tot het weer gesloten is, dus laat ik het maar zo... maar toch is het jammer...

Mvg
Jan

Sonar is meer dan Ping...

ik denk dat als jij een seriues topic opend over robotica
en dit onder je eigen nick doet je geen enkel probleem hebt
het sluiten is veroorzaakt doordat
spark aka robbes aka robogek het topic onder een schuilnaam opend en dit onderschept word door de mede gebruikers die daardoor met het topic aan de haal gaan
open je eigen topic en het zal een stuk beter aflopen

Een schizofreen is nooit alleen!

Er zijn Sites en (Forums) en die zich enkel met Robotica bezighouden.

[Bericht gewijzigd door elektron_ op zondag 28 november 2004 21:57:09

beetje gek

Ook de info die gevraagd werd (foto's, schema's en hoe je de besturing van een robot moet maken) is zeer makkelijk te vinden bij google, als je bijvoorbeeld deze zoekwoorden gebruikt. Ik denk dat dit, ook voor Robbes zelf, veel gemakkijker is dan een topic op een algemeen electronica te plaatsen om te vragen naar die info.

Het sluiten van het topic was niet omdat het onderwerp niet goed was
Het topic was meer een schietschijf dan een topic dus was het maar beter om deze te sluiten

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Hi

Op 28 november 2004 22:12:09 schreef Sp3ci3S:
Het sluiten van het topic was niet omdat het onderwerp niet goed was
Het topic was meer een schietschijf dan een topic dus was het maar beter om deze te sluiten

Dat klopt idd wel...

Op 28 november 2004 21:41:12 schreef k.p.meinesz:
ik denk dat als jij een seriues topic opend over robotica
en dit onder je eigen nick doet je geen enkel probleem hebt...

Ga ik dan ook doen als mijn nieuwe bot af is :)

MvG
Jan
PS. Ik wilden niemand voor de schenen stoten ofzo...

Sonar is meer dan Ping...