Radio-electronica beurs Rosmalen 2016

Henry S.

Moderator

Op 1 maart 2016 20:40:50 schreef Tidak Ada:
kan je een mijn ruil/koop post (of een kopie daarvan?) naar het juiste topic transpalnteren?

Omdat het topic nieuwer is, is het gemakkelijker een nieuwe post in dat topic te posten.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Schimanski

Golden Member

Volgens mij is Maarten een van de weinigen (de enige) die nog interesse heeft in oud papier/dode bomen. Lijkt mij geen probleem als de boeken meteen doorschuiven. Maarten, regel jij zelf wat voor ophalen bij Brainbox?

[Bericht gewijzigd door Schimanski op woensdag 2 maart 2016 22:23:06 (32%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

OK Henry, ik cut/paste een en ander naar het nieuwe topic zodra daar ook wordt geschreven. Voorlopig lijkt het huidige draadje de algemene voorkeur te hebben. Ik ben de enige na de opening, die er wat heeft geschreven...

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
fatbeard

Honourable Member

Op 2 maart 2016 22:11:07 schreef Schimanski:
Volgens mij is Maarten een van de weinigen (de enige) die nog interesse heeft in oud papier/dode bomen. Lijkt mij geen probleem als de boeken meteen doorschuiven. Maarten, regel jij zelf wat voor ophalen bij Brainbox?

Niet de enige...
Ik stuur wel een PM.

Wat ík dan weer over heb: Linear Technology, 2004 (de complete reeks), spiksplinternieuw want nog in het cellofaan...http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/linear%20books.jpg

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Henry S.

Moderator

Op 2 maart 2016 22:19:30 schreef Tidak Ada:
Voorlopig lijkt het huidige draadje de algemene voorkeur te hebben. Ik ben de enige na de opening, die er wat heeft geschreven...

Dergelijke post worden nu verplaatst naar dat topic, anders heeft dat topic geen nut en wordt het hier rommelig.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
maartenbakker

Golden Member

Ik heb bij hoge uitzondering de betreffende mail eerder gezien en beantwoord dan het topic (meestal loop ik wat achter met mail) dus daar gaat nu nog een tweede mail achteraan. Ik ga wat regelen voor de dode bomen. Gelukkig heeft m'n auto niveauregeling, anders was het een gevalletje trekhaak aan de grond geweest vrees ik.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op donderdag 3 maart 2016 02:28:09 (15%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Dus ik begrijp dat Maarten ze komt ophalen?
Dat zou dan na deze week kunnen.
Waarschijnlijk kunnen er ook de nodige boeken gelijk hier de container in.
Zoals van verouderde micro processoren, telecom ICs etc.
Dan nog is het een behoorlijke vracht, 4 archiefkasten met elk 6 planken.

Alex P

Golden Member

Op 28 februari 2016 18:39:31 schreef Alex P:
Is er al nieuws over de "CO nixie klok kit" die vorige keer werd aangekondigd (zie ook dit filmpje op 1m00s)? Of heb ik iets gemist?

Kick

Zo'n ding heet SCHAKELENDE, niet "geschakelde" voeding.
High met Henk

Special Member

PB aan alex P gestuurd (beursteam hoeft niet meer te reageren)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
klein is fijn

Moderator

Het beursteam reageert toch even, met een sneak preview.

http://www.kleinisfijn.nl/co/admin/dsc_0796.jpg

Binnenkort zal ik een IA openen.

Gaat die klok als bouwpakket verkocht worden?

Sine

Moderator

Jep,

In twee uitvoeringen, en zolang de voorraad strekt incl buisjes.

maartenbakker

Golden Member

Op 3 maart 2016 12:43:50 schreef Brainbox:
Dus ik begrijp dat Maarten ze komt ophalen?
Dat zou dan na deze week kunnen.
Waarschijnlijk kunnen er ook de nodige boeken gelijk hier de container in.
Zoals van verouderde micro processoren, telecom ICs etc.
Dan nog is het een behoorlijke vracht, 4 archiefkasten met elk 6 planken.

Ik heb erover gemaild, ik wacht rustig af. De CMOS en TTL IC's kunnen ook mee en kan ik eventueel aan het beursteam overhandigen als daar wel interesse voor is.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Jep,

In twee uitvoeringen, en zolang de voorraad strekt incl buisjes.

Ik ben benieuwd, zijn ze te koop op de beurs van Rosmalen?

Geweldig, een complete nixieklok bouwkit! Die staat al lang hoog op mijn lijstje om te bouwen. Ik wacht met (hoog)spanning af tot wanneer de kit te koop komt. @chuckie, ik weet nog niet of ik iets bruikbaars heb voor de co-stand maar even om te weten, kom je voor de beurs toevallig ook nog in het Brabantse? (Omgeving oirschot/eindhoven)

Ik ben ook benieuwd naar de klok. Komt het pakket met buizen? Wat wordt ongeveer de prijs?

chuckie

Honourable Member

@Brains
Ik kan zeker langs komen, geef maar via de mail aan wanneer het je schikt.

Komende zaterdag rijdt ik heel Belgie en Nederland in de rondte om spullen op te halen.

Ik begin 'sochtends in Oostende en moet vanuit daar dan via verschillende plaatsen richting Stadskanaal en dan weer terug naar Limburg.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
maartenbakker

Golden Member

De dode bomen zijn opgehaald. De TTL/CMOS IC's waren niet meer beschikbaar. Er is wel nog wat blank printmateriaal meegekomen dat ik in Rosmalen zal afgeven.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

@Jeroen

Mocht iemand het bericht gemist hebben: we hebben nu een actie waarbij je toegangsvouchers voor Rosmalen kunt winnen.

Met de voucher kun je de entree van € 8,- terug verdienen doordat je € 8,- korting krijgt op jouw aankoop bij de stand van HTF Electronics. Er is geen minimum aankoop bedrag, maar er wordt geen geld retour gegeven.

Je kunt dus geen toegangsvouchers winnen. Je maakt kans het geld bedrag terug te winnen nadat je minstens 8 euro bij die stand hebt uitgegeven. Je wint dus geen toegangsvoucher maar korting bij de HTF stand. Ook prima en een leuke actie! Maar de titel van de tekst is verwarrend/misleidend.

Je krijgt inderdaad het entree bedrag als korting, je weet alleen al wel van te voren of je het krijgt of niet. Dus niet natijd pas middels een trekking.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Shock6805

Golden Member

Dragen jullie trouwens een naamkaartje? :P

Als je maar genoeg geinteresseerd ben, verwondert heel de wereld.

Die actie heeft mij wel over de streep getrokken om voor het eerst naar de beurs te gaan, 2 jaar terug.

Nu nog naamkaartjes allemaal ;)

GMT+1

Naamkaartjes zou wel een leuk idee zijn. Het lijkt me leuk om de gezichten achter de namen te leren kennen ;-)