Geachte mede forum bewoners
Op zaterdag 19 maart gaan in het Autotron te Rosmalen de poorten om 09:00 uur open voor de 41ste editie van de radio-electronica vlooienmarkt. Dit is, voor degenen die het nog niet kennen, de grootste markt op dit terrein van de Benelux.
Met meer dan 350 stands gevuld met allerhande electronica materiaal, oud en ook nieuw, waar je voor weinig geld hele leuke dingen kunt scoren.
En natuurlijk zijn wij van Circuits-Online er ook weer bij.
We staan op dezelfde plaats als vorig jaar (en wat jaren daarvoor) en dat is op de bovenring, op de locatie d34,d35 en d36.
Jawel, ook nu weer 3 tafels die we (hopelijk) goed kunnen vullen met donatie's van onze forum bezoekers, zodat we dit geweldige forum een steun in de rug kunnen geven waar het de kosten aangaat.
Maar natuurlijk is het bovenal ook een gezellige happening, waar je andere CO-leden kunt treffen en de CO moderatoren in het wild kunt tegen komen.
Daarom willen wij van het CO-beursteam alle bezoekers van het forum vragen om te kijken of er nog iets op de werkplek slingert waar je niets meer mee doet en voor ons bruikbaar voor de verkoop zou kunnen zijn. Het moet natuurlijk wel electronica gerelateerd zijn en niet onhandelbaar en overduidelijk vallen in de categorie "meuk" zoals oude CRT computer monitoren o.i.d..
Als je naar Rosmalen komt kun je het bij onze stand afgeven, of, indien het te veel of te zwaar is, door ons laten afhalen.
Ikzelf rijdt daarvoor op zaterdag 12 maart door geheel Nederland en Belgie met mijn bus en het maakt niet uit in welke uithoek je ook woont.
Als je mij hier over wilt contacteren, mijn mail-adres staat in mijn profiel.
Soms is het ook genoeg om hiervan melding te maken in dit topic, dan kan het ook zijn dat 1 van de andere beursteam leden het komt afhalen.
Ook is het soms mogelijk een afspraak te maken voor een andere dag daar ik zowieso voor mijn werk regelmatig in allerlei streken van Nederland en Belgie te vinden ben.
We hopen jullie allen te zien op 19 maart en tot dan kunnen jullie aangaande de beurs alvast even warmdraaien in dit topic.
Tot dan.
Namens het CO-beurs team,
Tom de Goede.