Op 17 maart 2016 22:41:22 schreef flipflop:
[...]
Nooit, nooit, nooit, nooit, nooit, nooit doen. Basisfout nr 1. Da's net zoiets als dat jij mee moet naar een kledingwinkel, en daar 5 uur rondlopen. Serieus, niet doen. Wordt niemand blij van.
Het is anders als zij ook elektronica hobbyist is. Ze zouden toch moeten bestaan, ergens.
Mocht ik al meegaan als vrouwlief kleding gaat kopen, zou het een bezigheid van nog geen half uur zijn. Snel een winkel in, even kijken, soms passen en dan kopen. Ik krijg echt geen tijd om eventueel van ander winkelend publiek te "genieten".
Voor vervoer ben ik voornamelijk aangewezen op mijn vrouw. Maar dat doet ze graag. Maar meegaan naar een techie beurs is natuurlijk wel het aller aller uiterste.
Inmiddels heb ik (we) natuurlijk wel nagedacht of er ook maar iets kan zijn wat op de beurs de interesse van mijn vrouw kan hebben. Als ze electronica dingetjes, met of zonder behuizing, wil zien is een snelle blik in mijn werkhok (lees laboratorium) genoeg. Denkt ze aan horden lopen, of een hindernisbaan, is een blik in mijn hok ook genoeg. Steile wand klimmen: Idem.
Op dit moment is er toch twijfel gekomen of ze inderdaad mee naar binnen wil. Er zijn immers goede vrienden in Den Bosch waar ook even een bakkie troost genuttigd kan worden.
Maar inderdaad, wie moet dan al het spul sjouwen? Ik heb ook een afspraak met Hugo W vanwege een 19.5 kilo wegende vintage Kenwood receiver die graag van eigenaar wil wisselen. Vrouwlief vandaag maar even langs de sportschool sturen om te oefenen.
Dus zie je iemand met rollator, dan even opletten of vrouwlief ernaast loopt.
Tot morgen!
TonHek