Damic
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
In mijn topic https://www.circuitsonline.net/forum/view/134388/1 zijn ze een beetje ontspoort naar gas leidingen en drukken van oude installaties, kan iemand een halt toe roepen of het topic gewoon sluiten.
Dank je
[Bericht gewijzigd door Damic op (12%)]
MGP
LDmicro user.
Damic, een mailtje naar de mod's is veel beter om iets te bereiken.
Maar maak je niet druk, het is een uitlaatklep voor velen en niet speciaal tegen u.
Het werkt bevrijdend. 
Damic
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
Tja, moest ik een mail schrijven dit was rapper 
Kan best zijn maar zo stuur je wel "nieuwe" leden de laan in omdat er ineens veel geneuzel tussen komt over iets dat niet is gevraagd.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Jij bent toch geen nieuw lid? 
Ik heb het topic niet gelezen dus in jouw geval kan ik er falikant naastzitten, maar ontsporen gebeurt meestal onder heel specifieke omstandigheden. Bijvoorbeeld als het antwoord al is langsgekomen, of als er langere tijd specifieke feedback van de TS ontbreekt.
Vaak gaat het ontsporen dan over een verwant onderwerp dat alsnog educatief kan zijn, wat het dan weer minder problematisch maakt.
Dat langere tijd kan wel een dingetje zijn, voor een horde ongeduldige posters kan een dagdeel al langere tijd zijn terwijl een TS wel wat beters te doen heeft in de tussentijd 
P.S. Ik ben het met je eens dat dit soort dingen best in "Lieve moderators" kan, maar zij hebben het zelf wel liever per mail.
EDIT: Gelezen, topic heeft een vrij gunstige on-topic ratio en het off-topic deel zit erg dicht tegen het topic aan. Geeft in elk geval wel achtergrondinformatie die nuttig kan zijn. En volgens GD, zou ik het voor de verandering met hem eens zijn? was het antwoord inderdaad al langsgekomen.
Ik lees dit soort topics zelfs vanwege de bijkomende informatie.
Stel, dat het topic zo was gegaan:
- Ik denk dat ik zelf goedkoper elektriciteit kan maken, hoe moet ik dat doen?
- Zo moet je dat doen (fabrikant, typenummer, handelaar) / Dat moet je niet doen, lukt niet
- Dank je, topic kan dicht.
.., dan zou ik hier niet zo vaak met plezier lezen. 
Ik denk ook dat je de discussie weer op het hoofdspoor kan krijgen door zelf inhoudelijk te reageren op de gegeven adviezen en conmmentaren. Kortom, vertel eens wat je er van vindt.
Een van je laatste reacties ging ook over gas, en daarmee help je zelf de ontsporing in stand te houden.
Ik zal er af en toe een oogje op werpen. Het is inderdaad nogal off-topic geraakt. Als ik zou gaan ruimen, waar ik niet echt zin in heb, hou je nog maar een heel kort topic over.