circuitsonline.net steeds vaker tijdelijk onbereikbaar

Totale beginner

Golden Member

Op dit moment is de site vanuit België zeer moeilijk te bereiken:

http://puu.sh/oXsEo/1c33b25797.png

De site laad enorm traag of verbreekt zelfs verbinding.

PS. Nu 5 minuuten later is er niets meer van de vertraging te merken.

Dit lijkt wel een soort cron-job. Heeft iemand al eens gekeken hoe regelmatig de downtimes voorkomen?

Mvg,
Daan

[Bericht gewijzigd door Totale beginner op donderdag 19 mei 2016 13:21:31 (37%)

nu zit ik in belgie en totaal geen last. gebruik 2 verschillende internet lijnen.
bekijk elke 5-10min de website eens, ook zitten zoeken naar oude topics en door de verkregen info van die topics heb ik om 13h26 een aankoop gedaan op ali express

[Bericht gewijzigd door fcapri op donderdag 19 mei 2016 13:48:02 (23%)

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken

zojuist lag de site er hier 3 minuten uit, van 20.47 uur tot 20.50 uur.

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Shiptronic

Overleden

Hier ook van 20:44 tot 20:51

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Jinny

Golden Member

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
pa3gws

Golden Member

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Jeroen

Moderator

Apache was wat raar aan het doen, waarom weet ik niet.

Vorige keer (19e) was een netwerk storing bij Shock Media overigens.

Shiptronic

Overleden

Het ging een tijd goed , nu 9:18 een hikup.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Jeroen

Moderator

Er zijn updates geïnstalleerd, was dus een geplande downtime.

Ik weet niet wat je (eerder al) allemaal hebt gedaan, maar het gaat alweer tijden goed! Ben blij dat ik het topic destijds begonnen ben :)

If you want to succeed, double your failure rate.

Vandaag al diverse malen een "lege pagina" als respons gekregen. Weinig aandacht aan geschonken, maar Arco kreeg het kennelijk ook (zie zijn post in een ander topic).

If you want to succeed, double your failure rate.
flash2b

Special Member

Ik heb het ook 3x gehad met een Secure Connection Failed melding op Firefox 50.1.0. Even F5-en en hij deed het weer.

Sinds gisteravond lijkt er al een probleem te zijn, al diverse keren melding gehad dat de pagina niet bereikbaar was, 500 melding.

Met F5 laad hij dan alsnog... (Edge)

Domoticz en ESP8266, goede combo!!!

Hier ook zojuist, bij het bekijken van dit topic :). Overigens is het niet zomaar te reproduceren. Bij de eerste keer werd de pagina niet geladen (foutmelding weet ik niet meer), vervolgens bij een 20 tal topics (als test, niet gelezen uiteraard ;) ) werkte het netjes.

Diverse projecten en experimenten: www.elexperiment.nl
Jinny

Golden Member

Hier ook met forse regelmaat...

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
pietplof

Golden Member

Inmiddels ,,noodgedwongen" 5 weken niet mobiel dus heel veel lezen op CO.
Tevens beseffende dat onze internetverbinding via een kilometers lange dubbeldraads koperleiding geschiedt en akelig traag is.
Absoluut geen enkele maal mislukt.

festina lente

heb het gisteren 1 keer gehad na een post die even open stond, ook de 500 error.

edit: 1 min terug ook weer een error 500 gehad..

[Bericht gewijzigd door testman op dinsdag 3 januari 2017 15:35:35 (25%)

waar rook was, werkt nu iets niet meer
big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Wat mij steeds vaker overkomt is dat de browser (Firefox op Ubuntu) blijft hangen op https: / / www . circuitsonline . net / my / bv. nadat ik F5=refresh heb gedaan. Doe ik dan nog eens F5 dan komt het gewoonlijk wel goed.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
maartenbakker

Golden Member

Hier (Opera 12/Presto op Windows 7) nog geen problemen gehad deze keer.

Edit: of de duvel ermee speelt, de eerste keer dat ik dit bericht postte: server niet gevonden, nu back knop, edit, 2e poging.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Jeroen

Moderator

Ik heb gisteren wat aan de server aangepast om 'm beter bestand te maken tegen bepaalde HTTP aanvallen. Daarbij heb ik een setting iets te krap afgesteld waardoor die fout inderdaad kon optreden. Dit zou nu opgelost moeten zijn.

Jinny

Golden Member

Op 3 januari 2017 15:31:50 schreef big_fat_mama:
Wat mij steeds vaker overkomt is dat de browser (Firefox op Ubuntu) blijft hangen op https: / / www . circuitsonline . net / my / bv. nadat ik F5=refresh heb gedaan. Doe ik dan nog eens F5 dan komt het gewoonlijk wel goed.

Hier ook FF op Ubuntu, we gaan het meemaken..

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Op 3 januari 2017 16:38:05 schreef Jeroen:
Dit zou nu opgelost moeten zijn.

Mooi, we houden het in de gaten ;)

If you want to succeed, double your failure rate.
big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Wat mij steeds vaker overkomt is dat de browser (Firefox op Ubuntu) blijft hangen op https: / / www . circuitsonline . net / my / bv. nadat ik F5=refresh heb gedaan. Doe ik dan nog eens F5 dan komt het gewoonlijk wel goed.

Sedert ik dit postte op 3 januari heeft het verschijnsel zich niet meer voorgedaan. Toeval? Of goed werk van Jeroen? ;)

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord