Rosmalen 2017 elektronica vlooienmarkt

chuckie

Honourable Member

Geachte mede forum bewoners.
Op zaterdag 11 maart 2017 is de 42 ste editie van de landelijke radio vlooienmarkt in het Autotron te Rosmalen.
Om 09:00 uur gaan de poorten open en onder protest om 15:30 weer dicht.

Natuurlijk zijn we met CO ook dit jaar weer aanwezig en hebben we weer een stand met 3 tafels.
Natuurlijk hebben we aan 3 lege tafels niet veel en willen we allemaal CO in de lucht houden zonder veel vervelende reclame's op de site.
Daarom willen we jullie vragen of je iets te doneren hebt wat je ,naar alle waarschijnlijkheid, nooit meer gebruikt, in de weg ligt en voor ons goed te verkopen zou kunnen zijn.
Dus geen CRT's, schoonmoeders, 1 miljoen koolfilmweerstanden, RIFA kamikaze c'tjes o.i.d..

Op zaterdag 25 februari maak ik weer een ronde door heel Belgie en Nederland om spullen op te halen die kwa omvang en /of hoeveelheid door jezelf niet mee te nemen zijn naar de beurs.
Als je geen zin hebt om te gaan slepen, kun je mij een E-mail (zie profiel)sturen en dan haal ik het kostenloos op.

We hebben dit jaar niet echt actie's zoals vorig jaar met de Nixie klokken, dus we kunnen nu zeker jullie donatie's goed gebruiken.
Ook is het mogelijk om op de stand je memberstatus op te waarderen middels een miniem bedrag en kun je te verkopen zaken achterlaten op de stand.

Maar bovenal gaan we er weer een gezellige dag van maken en kun je moderators in het wild treffen en/of vragen stellen aan de stand bemanning.

Komt allen en we zorgen er gezamelijk voor dat CO de leuke informatieve site blijft die het nu is...

Namens het CO beursteam,
Tom de Goede (Chuckie op CO)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik kan er jammergenoeg niet bij zijn deze keer! ;-(

If you want to succeed, double your failure rate.
bprosman

Golden Member

Nou... een leuke schoonmoeder in mijn leeftijdsklasse of iets er onder :+

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Helaas, ik kan er niet bij zijn. Ben dan net 10 dagen het zkh uit... als het tenminste goed gaat.
Of je komt met de stand even langs :-)

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
Jinny

Golden Member

Ik heb nog een schoonma in de aanbieding, 87 jaartjes oud... :)

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
bprosman

Golden Member

in mijn leeftijdsklasse of iets er onder
Zag ik er in Deurne echt zo slecht uit Jinny ? :+

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
pietplof

Golden Member

Het hotel in Oss is weer geboekt en dat betekent dat ondergetekende ( zo goed als zeker) zijn grijze kop weer zal laten zien.

festina lente
Jinny

Golden Member

Op 25 januari 2017 20:58:13 schreef bprosman:
in mijn leeftijdsklasse of iets er onder
Zag ik er in Deurne echt zo slecht uit Jinny ? :+

Hap.... :)

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
bprosman

Golden Member

Voor mij een "thuiswedstrijd" :-), zal zeker een stuk soepeler rondlopen dan vorig jaar :-) :-)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Op 25 januari 2017 15:41:58 schreef chuckie:
Geachte mede forum bewoners.
Op zaterdag 11 maart 2017 is de 42 ste editie van de landelijke radio vlooienmarkt in het Autotron te Rosmalen.
Om 09:00 uur gaan de poorten open en onder protest om 15:30 weer dicht.

Helaas kan ik dit jaar niet aanwezig zijn.

Dus geen CRT's, schoonmoeders, 1 miljoen koolfilmweerstanden, RIFA kamikaze c'tjes o.i.d..

Er staan al 3 verhuisdozen vol klaar, en er moeten nog een aantal verder gevuld worden :p

Op zaterdag 25 februari maak ik weer een ronde door heel Belgie en Nederland om spullen op te halen die kwa omvang en /of hoeveelheid door jezelf niet mee te nemen zijn naar de beurs.
Als je geen zin hebt om te gaan slepen, kun je mij een E-mail (zie profiel)sturen en dan haal ik het kostenloos op.

Ik zal je een email sturen, 25 - 2 wordt wat lastig voor mij, maar ik ga even met je overleggen hoe we wat kunnen regelen.

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
High met Henk

Special Member

eventueel heb ik misschien een mogelijkheid om wat op te halen, maar dan in overleg...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ik denk dat mama blij is om te horen dat er electronica naar een goed doel kan ;-) Ik heb te veel en ben aan het opruimen.
Komen jullie toevallig ook in Brugge en omgeving Oirschot?
Ik weet niet of het lukt om dit jaar te komen, ik hoop van wel.
Anders kan ik het gewoon op de dag zelf meebrengen. Dat zou natuurlijk voor jullie ook het gemakkelijkste zijn. Mama had beloofd me te brengen met de auto volgend jaar zei ze vorig jaar. En eigenlijk is ze zelf ook nieuwsgierig naar de beurs. Ze was zelfs jaloers op een aantal aankopen van mij. Niet dat ze iets van electronica kent maar ze houd net als ik van retro electronica en design.
Als ik op de dag zelf kom kan ik dan eventueel voor openingstijd al binnen om spullen af te geven? Kwestie van de drukte voor te zijn. En niet mijn dag te verdoen met sjouwen. Ik vermoed dat ik genoeg kan doneren aan co forum.
Ik zal spullen gaan verzamelen en stuur wel een mail (naar chuckie?) met wat er ongeveer bij zit. Dan kunnen jullie zeggen of en wat bruikbaar is. Of post ik het op het forum hier? Kwestie van jullie niet op te schepen met niet verkoopbare spullen. Zijn bv ook pc spullen welkom?
Mag er een aparte trade en sale topic voor rosmalen worden gemaakt net als er andere keren ook gebeurde?

[Bericht gewijzigd door brains op woensdag 1 februari 2017 14:35:29 (14%)

Op 1 februari 2017 14:31:42 schreef brains:
Als ik op de dag zelf kom kan ik dan eventueel voor openingstijd al binnen om spullen af te geven? Kwestie van de drukte voor te zijn.

Nee dat gaat helaas niet, we hebben maar een beperkt aantal polsbandjes voor ons zelf.

[..] stuur wel een mail (naar chuckie?) met wat er ongeveer bij zit.

Prima idee, inderdaad chuckie mailen.

Mag er een aparte trade en sale topic voor rosmalen worden gemaakt net als er andere keren ook gebeurde?

Dat mag hoor, maar als je spullen doneert, zet ze dan niet ook in sale-and-trade want dan wordt het verwarrend.

Sale & trade dingen gaan wij ook niet voor mensen tijdelijk opslaan bij de stand totdat de andere persoon langs komt. Dat is te verwarrend voor ons om bij te houden (nog afgezien van het plaatsgebrek).

If you want to succeed, double your failure rate.

Sale & trade dingen gaan wij ook niet voor mensen tijdelijk opslaan bij de stand totdat de andere persoon langs komt. Dat is te verwarrend voor ons om bij te houden (nog afgezien van het plaatsgebrek)

Natuurlijk, dat is logisch.

Dat mag hoor, maar als je spullen doneert, zet ze dan niet ook in sale-and-trade want dan wordt het verwarrend.

Dit natuurlijk ook. Ik bedoel het sale en trade topic ook alleen op te zetten om dingen te kunnen te kunnen verkopen, ruilen e.d. met mensen die ook naar rosmalen komen.

High met Henk

Special Member

@brains...

Je had ook met mij mee kunnen rijden... Maar ik kom vroeg heen en laat terug.
Lees om 6 uur in rosmalen
Om 21.00 thuis....

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Mama heeft me met veel plezier gevoerd vorig jaar. Maar vanuit oostelbeers (gemeente oirschot) is goed te doen. Maar nu zal het hoogstwaarschijnlijk zijn vanuit Brugge.
Plus, hoeveel ruimte heb je in je auto ;-)

High met Henk

Special Member

Ik heb een grote auto en een bijna lege aanhanger bij.
Dusss. Eat your heart out!

Ps. Ik heb de beursstand bij, dus vandaar

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Btw. topic titel: moet het niet "elektronica" zijn? :+

chuckie

Honourable Member

@Jovak
In je profiel zie ik dat je in de Haarlemmermeer woont. Daar kom ik geregeld langs als ik vanuit Limburg naar Den Helder ga, ook heb ik een paar klanten in Ijmuiden en Haarlem, dus wellicht is een andere dag ook mogelijk.
In ieder geval alvast bedankt voor je aanbod.

@Brains
Brugge is voor mij ook geen probleem, ik ken de weg erheen maar als te goed ddordat ik elk jaar wel een aantal keer op de kermis daar te vinden ben voor storingen e.d.. (wel geinig daar , het grootste gedeelte van de kermis staat bovenop een ondergrondse parkeergarage, is leuk als je een aardpin wilt slaan voor je aggregaat..>:) )
Vorig jaar ben ik zelfs helemaal tegen de Franse grens aan de kust geweest, terwijl ik 's avonds over de afsluitdijk reed op weg naar Friesland, letterlijk heel Belgie en Nederland in de rondte.

Het is dus geen probleem waar iemand zit, als het maar in de Benelux is...

Ook jij alvast hartelijk bedankt voor je aanbod.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik hoop dat ik veel bij elkaar kan zoeken. Mocht je eerder toevallig in Brugge komen mag je gerust laten weten. Mocht ik dan al (genoeg) spullen hebben klaarstaan kun je alvast meenemen mocht je willen. Er staat waarschijnlijk ook nog spullen in Nederland, omgeving Hilvarenbeek/oirschot.
@ Henk. Weet je dat dat levensgevaarlijk is wat je zegt, genoeg ruimte ;-) Ik moet juist eigenlijk opruimen.

fatbeard

Honourable Member

Fatbeards' observaties m.b.t. ruimte:

  1. ongeacht de hoeveelheid, het is ALTIJD te weinig
  2. elk bij benadering horizontaal oppervlak trekt rommel aan
  3. rommel is hermafrodiet: zodra er twee stuks op één plek zijn, wordt het meer

:+

Maar ik zal "even" kijken of ik ook nog wat kan bijdragen: ik moet zien te voorkomen dat mijn stash 'critical mass' bereikt; ik kan me nooit helemaal bedwingen...;)

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Chuckie,

Ik heb hier voor de CO stand een TEK465.
zie post:
https://www.circuitsonline.net/forum/view/message/1881243#1881243

Deze zou eigenlijk naar Mel toegaan echter door vervoers problemen gaat het niet door.
Nu leek het ons (Blackdog, Mel en mij) een goed idee deze scoop aan de stand te schenken.

duck-tape does miracles...so do I
chuckie

Honourable Member

Zeer welkom op de stand (en liever nog voor een goede prijs er snel weer af...).
Waar moet ik hem ophalen, hij staat dus niet bij Mel.
(die heeft al een paar keer gedoneerd dus zijn adres wist ik alvast wel).
Als het even kan op zaterdag 25 februari graag, maar indien niet mogelijk kunnen we wel wat anders regelen.

Stuur me het adres maar en liefst ook een gsm nummer, want op die dag zal ik wellicht (door de afstanden en file's ed)niet precies tot op de minuut kunnen afspreken.

Namens het beursteam alvast hartelijk bedankt allemaal.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Tidak Ada

Golden Member

Ik heb ook nog wat liggen, maar dat neem ik zelf wel mee, tenzij je trek in een kop koffie hebt.... :)
Is een oud workstation nog interessant voor de kast?

Las ik het goed, ben jij nu naar Plopsaland geweest?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †