Geachte mede forum bewoners.
Op zaterdag 11 maart 2017 is de 42 ste editie van de landelijke radio vlooienmarkt in het Autotron te Rosmalen.
Om 09:00 uur gaan de poorten open en onder protest om 15:30 weer dicht.
Natuurlijk zijn we met CO ook dit jaar weer aanwezig en hebben we weer een stand met 3 tafels.
Natuurlijk hebben we aan 3 lege tafels niet veel en willen we allemaal CO in de lucht houden zonder veel vervelende reclame's op de site.
Daarom willen we jullie vragen of je iets te doneren hebt wat je ,naar alle waarschijnlijkheid, nooit meer gebruikt, in de weg ligt en voor ons goed te verkopen zou kunnen zijn.
Dus geen CRT's, schoonmoeders, 1 miljoen koolfilmweerstanden, RIFA kamikaze c'tjes o.i.d..
Op zaterdag 25 februari maak ik weer een ronde door heel Belgie en Nederland om spullen op te halen die kwa omvang en /of hoeveelheid door jezelf niet mee te nemen zijn naar de beurs.
Als je geen zin hebt om te gaan slepen, kun je mij een E-mail (zie profiel)sturen en dan haal ik het kostenloos op.
We hebben dit jaar niet echt actie's zoals vorig jaar met de Nixie klokken, dus we kunnen nu zeker jullie donatie's goed gebruiken.
Ook is het mogelijk om op de stand je memberstatus op te waarderen middels een miniem bedrag en kun je te verkopen zaken achterlaten op de stand.
Maar bovenal gaan we er weer een gezellige dag van maken en kun je moderators in het wild treffen en/of vragen stellen aan de stand bemanning.
Komt allen en we zorgen er gezamelijk voor dat CO de leuke informatieve site blijft die het nu is...
Namens het CO beursteam,
Tom de Goede (Chuckie op CO)