Versterker blijft hangen?

Op 4 februari 2017 22:31:12 schreef royvdgriend:
[...] hoe kom ik daar aan?

Ik heb hier mischien nog een paar zekeringen liggen voor een auto. Even kijken of een 5ampere zekering kapot gaat?!!

Snelle manier: bestellen op internet
Goedkope manier: uit andere apparatuur slopen
Middenweg: kopen op een radiobeurs.

Daarnaast kan geen laptopvoeding 5a leveren.

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!
High met Henk

Special Member

Helaas moet ik je darin teleurstellen:
zowel de mobiele lader in mijn auto (HQ) als de OEM lader van de notebook (SLETT ehhh DELL) op mijn werk zou 120W moeten kunnen leveren op ca 20V: Das dus zelfs 6A

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

idd, de bekende baksteen adapter die dell 12 jaar geleden al had bij de inspiron 9300 laptop aka de stoeptegel :P

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Een betere voeding heb ik momenteel niet liggen, maar ik zal er in iedergeval naar kijken. Bedankt voor de reacties!

Even off topic: geeft de lucht uit je basspijp aan hoeveel bass je sub procuceert. Heb namelijk een andere versterker die veel en veel meer lucht verplaatst en makkelijk op een 2A 12V voeding kan.

Nee. Je oren (of een geluidsdrukmeter geijkt in decibel) geven aan hoeveel lage tonen je hebt.

Lucht uit de basreflexpoort zegt niets.

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!
Sine

Moderator

Je hebt ook kans dat die print niet helemaal lekker is natuurlijk.

19V bij 4A plat trekken zou toch zo onderhand de ramen aan het rammelen moeten brengen.

evdweele

Overleden

Op 5 februari 2017 09:09:41 schreef High met Henk:
Helaas moet ik je darin teleurstellen:
zowel de mobiele lader in mijn auto (HQ) als de OEM lader van de notebook (SLETT ehhh DELL) op mijn werk zou 120W moeten kunnen leveren op ca 20V: Das dus zelfs 6A

Ik heb eens gekeken naar de lader van mijn MSI laptop: 19,5V 9,2A. Kan je bijna een kachel op laten draaien :-)

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

post eens een duidelijke foto van je opstelling.

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/