Ik vind het leuk om te zien dat er nog steeds aan de site wordt gewerkt! Eerst de fadende menu's, dan als je over het topic scrollt dat je dan de naam van de laatste poster kunt zien. En nu dat er naast "Beantwoorden" ook "E-mail notificatie" staat. Misschien zeggen sommigen dat ik ook een mailtje naar de systeembeheerder had kunnen sturen, maar ik vroeg mij af naar welk emailadres ik dan zou moeten sturen, aangezien er wel meerdere personen achter zouden kunnen zitten, en ik niemand wil benadelen. :)

//EDIT:
En het werkt nog ook!!!:p:)

Hallo Ives,

Marco69 heeft net de discussie "Leuk om te zien dat er nog aan de site wordt gewerkt!" beantwoord.
De discussie is te vinden op:

http://www.circuitsonline.net/forum/view/18161/last

Je kunt niet op deze email reageren maar alleen via bovenstaand adres.

Met vriendelijke groet,

Het Circuits Online Team

webmaster@circuitsonline.net
http://www.circuitsonline.net/

[Bericht gewijzigd door Ives op ]

Ik vind het ook wel een waardevolle optie.
Leuk dat er nog steeds aan de site gesleuteld wordt!

Bedankt voor het compliment!

Continue wordt er aan de site gewerkt. Veelal is dat achter de schermen maar uiteraard zijn er ook zo nu en dan zichtbare veranderingen ;)

Het programmeerwerk achter de site doe ik alleen op dit moment. De emailnotificatie zit er trouwens al langer in, alleen was het wat minder gebruikersvriendelijk :).

Het doet mij ook goed om te zien dat men altijd voor verbetering in is :)
Maybe nog de OT tag zoals op IA.net??

Op 29 januari 2005 00:00:25 schreef wieltje:
Maybe nog de OT tag zoals op IA.net??

die ken ik niet... verklaar u nader... :)

OT = OnToerekeningsvatbaar .. toch??

PaWoN

Op 29 januari 2005 00:46:00 schreef Jeroen Boere:
[...]
die ken ik niet... verklaar u nader... :)

De off-topic tag, alles wat daartussen staat wordt lichtgrijs (net iets donkerder dan de achtergrond) zodat je bij het snel doorlezen van het topic, geen last heb van onnozele berichten...
Roept waarschijnlijk wel discussie op, aangezien sommigen dat zullen zien als "uitlokken van offtopic reacties", maar dat valt volgens mij wel mee...

Of je gebruikt natuurlijk

[COLOR=GREY]  [/COLOR]

[color=grey]Dan ziet je tekst er zo uit, even goed als OT :)[/COLOR]

[color=grey]Test test[/color]

edit: nee, dat werkt niet

[Bericht gewijzigd door wieltje op ]