Hoofdtelefoon versterking storing ICM audio uit VERO

Hallo,

Ik heb de volgende versterker gekocht en in elkaar gezet. (https://www.ebay.com/itm/HA-PRO2-Headphone-Amplifier-Board-Kits-ultra-…)

Als ik deze aansluit op mijn telefoon dan werkt hij perfect, geen zoem, geen gekraak. Als ik deze vervolgens op mijn "VERO 4k" aansluit (gewoon de audio jack) dan hoor ik allemaal interferentie tonen (Zoemend, zoals je hoort als je je vinger op de jackplug van een goede versterker houd). Als ik mijn koptelefoon rechtstreeks op de VERO aansluit dan klinkt de audio goed, enkel niet luid genoeg. Mijn idee was dat de impedantie anders is dus heb ik aan de ingangen van het versterkertje weerstanden gezet van 220 ohm. Helaas lost dit het probleem niet op. Wat me wel opvalt is als ik het volume helemaal open zet, het zoemen verdwijnt. De versterker wordt gevoed met een kleine trafo.

Ik heb ook geprobeerd de HDMI kabel los te halen, dan zit dus enkel ethernet, voeding en de audio jack aangesloten op de VERO maar ook dan hoor ik de storing.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

Groeten,
Bas

Nog wat extra informatie.
Ik heb het volgende geprobeerd. Als ik enkel de aarde van de audio jack tegen de aarde van de versterker input houd dan hoor ik de brom al. De aarde is niet aangesloten, ik heb ik NL geen geaard stopcontact. Ook de trafo, waarmee de versterker wordt gevoed, is galvanische gescheiden.

[Bericht gewijzigd door hardbass op donderdag 22 november 2018 18:42:37 (12%)

PE2BAS