[Inkoop Actie] CO voeding 2019

Kruimel

Golden Member

We zullen zien. Ik heb hier inmiddels in Mechelen ook een pakket ontvangen.

Op 9 april 2019 17:07:05 schreef MAH:
...ik heb nog steeds geen complete, ingebouwde voeding in het showtopic voorbij zien komen

* MNM(tm) wacht geduldig op PCB source files... >:)

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)

Wat een gezeur.
Inmiddels zijn alle maten door Co voorgekauwd, terwijl je dit ook zelf even had kunnen meten.
Je hebt geen PCB source files nodig om een voeding te bouwen.

maartenbakker

Golden Member

Maar je mag desondanks wel een beetje opschieten, straks is MNM je alsnog voor ;)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Voor mij geen wedstrijd deze keer.
Even een schuifmaat langs de print of de print op een scanner is wel het minste werk.
Het is een CO pakketje, geen commercieel ondersteund product. Hoewel de levering die wel overtrof, hulde!

[Bericht gewijzigd door markce op woensdag 10 april 2019 22:50:02 (22%)

Op 10 april 2019 19:06:28 schreef markce:
Wat een gezeur.
Inmiddels zijn alle maten door Co voorgekauwd, terwijl je dit ook zelf even had kunnen meten.
Je hebt geen PCB source files nodig om een voeding te bouwen.

Mijn opmerking in het andere CO-2019 topic zeker gemist?

Op 31 maart 2019 22:18:34 schreef MNM(tm):
Het mooiste zou zijn als ik van Sine of MAH de originele PCB design files kan krijgen. Dan kan ik daarmee stencils maken (in ieder geval voor de top side van de hoofdprint en de front side van de display print)...

...omdat ik op m'n werk een solder paste applicator en een reflow oven heb.

En wat de maten betreft: ook die heb ik al helemaal op tekening gezet!

Dus nee, ik zeur niet! :(

Ps.: en al zou ik wel zeuren, dan zijn Sine en MAH de enige die me daarop mogen aanspreken!

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)

Dus nee, ik zeur niet! :(

Ps.: en al zou ik wel zeuren, dan zijn Sine en MAH de enige die me daarop mogen aanspreken!

Na een keer of vier/vijf vragen is iedereen wel duidelijk dat je gewoon de design files wilt.
Misschien was een mailtje meer op z'n plaats.

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar jij je nou zo druk over maakt...

Ga je ook tegen MAH lopen klagen dat 'ie al meerdere keren heeft aangegeven nog steeds geen afgebouwde voedingen te hebben gezien in het 'show your projects' topic?!

[Bericht gewijzigd door MNM(tm) op woensdag 10 april 2019 21:07:24 (54%)

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
Sine

Moderator

Op 10 april 2019 16:46:54 schreef MNM(tm):
[...]
* MNM(tm) wacht geduldig op PCB source files... >:)

Bronbestanden willen we nog even niet kwijt, paste files en artwork kan ik voor je regelen.

Sine

Moderator

Een voeding in show your projects komt er aan, maar dat kost tijd als je het een beetje goed wilt doen, en dat heb ik nu even niet.

Ik heb een werkende versie van een enkele uitvoering (de voeding de op de stand stond met een nieuw frontje) maar de dubbele zit nog wat werk in ... ofwel gezien mijn niet-elektronica projecten op het moment wat meer aandacht eisen is er grote kans dat een van jullie daar eerder wat kan laten zien :)

Sneaky preview van mijn dubbele opbouw (ja, crappy foon pic, en ja dat is ERG krap allemaal ;) )

LetterHenk

Golden Member

Op 10 april 2019 23:24:22 schreef Sine:
Sneaky preview van mijn dubbele opbouw (ja, crappy foon pic, en ja dat is ERG krap allemaal ;) )
[bijlage]

Dat ziet er al mooi uit sine, idd krap, waar komen de elco’s? :)
Het lijkt dat de display pcb’s op stukjes hoekprofiel oid staan?

Action expresses priorities LH
buckfast_beekeeper

Golden Member

Is dat een standaard kastje Sine of is dat selfmade? Wat zijn de huidige afmetingen?

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.

@Sine: TOP! Thanx! Ga er vanavond eens mee aan de slag.

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
Sine

Moderator

@Beekeeper
Dat is een gemodificeerd kastje, of eigenlijk twee kastjes.

Elco's komen achter de printen onder de trafo's

Die display printen staan zo als testje, ze komen uiteindelijk aan het front te hangen net als bij de proto.