Radiovlooienmarkt Rosmalen 2020

Dit topic is gesloten

Sine

Moderator

Op 20 februari 2020 17:58:06 schreef bprosman:
Wat is het CO project dit jaar ?

Dat gaat door tijdsdruk en de problemen in China (pcb's) geen beurs kit worden dit jaar.
Maar wellicht dat er een proto te zien is, van wat dat houden we nog even onder de pet ;)

dijkmane

Golden Member

mail gestuurd, heb nog een paar dozen spul staan

In no Sense, Nonsense

Ik zou dit jaar weer graag komen maar of het lukt is een tweede. Ik ben al tijdje niet geweest.
Vroeger woonde ik vlakbij, nu is dat toch een stukje verder.
Rijden er toevallig mensen vanuit West-Vlaanderen/de kust/Gent naar Rosmalen?
Ik probeer elk jaar een hele hoop spullen bij een te rapen voor de stand maar lukt meestal niet. Als het lukt en het is de moeitelaat ik Tom iets weten. Als ik zelf ga en het is niet veel kom ik het wel afgeven op de stand.
Trouwens, retro pc is weer in dus ik denk dat bepaalde spullen zeker interesse kan hebben van mensen (inclusief mij ;) )
Ik zou pc niet zomaar afschrijven, misschien hier eerst polsen of mensen interesse hebben.
Ik geloof dat bv een 486 juist weer best wat kan opleveren mits geen gelekte bios batterij.

[Bericht gewijzigd door brains op vrijdag 28 februari 2020 16:16:54 (25%)

Krelis Vonketrekker

Golden Member

Als Rosmalen wordt afgelast i.v.b. Corona.......

Tja, zo had ik het nog helemaal niet bekeken eigenlijk.
Nu met het geval in Tilburg komt het wel dicht bij.
Ik kom uit die streek maar ben er al een tijdje niet meer geweest.

High met Henk

Special Member

Percentage oude zwakke mensen is wel hoog daar..

De meeste lopen zelfs met een stok..
Valt me wel op dat ze die meestal op de borst of rug dragen en eigenlijk vrijwel de grond niet raakt :+

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Shiptronic

Overleden

Op 28 februari 2020 17:01:29 schreef brains:
Tja, zo had ik het nog helemaal niet bekeken eigenlijk.
Nu met het geval in Tilburg komt het wel dicht bij.
Ik kom uit die streek maar ben er al een tijdje niet meer geweest.

Tijd om richting voorpret modus te schakelen?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
chuckie

Honourable Member

Ik heb de definitieve bevestiging binnen dat we weer met 4 tafels op onze oude vertrouwde stek staan op de bovenring.
Voor diegenen die niet weten waar, stand(tafelnummers) zijn D34,D35,D36 en D37.
Dat is als je de hal binnenkomt rechtsboven in de hoek.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik heb ook nog vanalles liggen. Ik zal een doosje met die trafo's meenemen die ik hier eens gepost heb. Dat waren die PT047 dingen. Wie wilde die ook alweer hebben? (Maarten Bakker, was jij dat?)

Verder nog vanalles wat ik hier ooit in de V&A gezet heb wat ik niet kwijt geraakt ben zoals:

Plaat gelijkrichters.
Platte Siemens selenium cellen.
Oude typen drukknoppen.
Signaal lampen met echt glas (Rood en Groen)
2 Trafo's, veligheids spanning 42V (Even opgeven of jullie die willen ivm het sjouw gewicht)
Nog wat kleiner schuifschakelaar spul wat interessant kan zijn voor Philips meet app.

Ik heb ook nog die printen van die verkeers installatie waarvan ik ook fotos gepost heb ivm de Philips nummers. (Lang geleden)

Vast nog meer spul.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Op 28 februari 2020 16:11:53 schreef brains:
Ik zou dit jaar weer graag komen maar of het lukt is een tweede. Ik ben al tijdje niet geweest.
Vroeger woonde ik vlakbij, nu is dat toch een stukje verder.
Rijden er toevallig mensen vanuit West-Vlaanderen/de kust/Gent naar Rosmalen?

Misschien kan je hier nog proberen ;
https://on4os.be/45e-landelijke-radio-vlooienmarkt-schrijf-u-in-voor-d…

maartenbakker

Golden Member

Op 3 maart 2020 23:46:52 schreef henri62:
Ik heb ook nog vanalles liggen. Ik zal een doosje met die trafo's meenemen die ik hier eens gepost heb. Dat waren die PT047 dingen. Wie wilde die ook alweer hebben? (Maarten Bakker, was jij dat?)

Er was geloof ik 1 gegadigde die een specifiek type ervan zocht,de rest wilde ik wel. Alleen weet ik nog niet of ik het ga redden, de 21ste is traditioneel erg lastig. Overdag Rosmalen, des avonds een verjaardag en de volgende dag Driebergen. Ik zit ook middenin het verhuizen van opslag.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Dit waren ze, even uit de andere post opgegraven:
PT067 8990 268 18009 58x60x55mm 1x
PT047 8990 268 17009 44x48x40mm 12x
PT027 8990 268 17009 44x48x40mm 2x
Het zijn er dus een aantal meer geworden, nog even goed opgeruimd en toen er nog een paar meer gevonden.
Waren blijbaar iets van een EL68xx is me niet duidelijk welke het zijn. Ze kwamen in ieder geval uit een luidsprekerkastje. Als iemand precies het (Philips) speaker nummer wil weten kan ik dat nog wel achterhalen.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Hallo Chucky
Ik heb niets meer van je gehoord,kom je morgen nog?
gr, Ad12345

chuckie

Honourable Member

Hallo Ad
Ik ben nu net de route aan het plannen, (dit geldt ook voor de andere donateurs) dat doe ik altijd de avond van te voren omdat ik dan alle adressen heb.
Ik zal zo een mail sturen.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
bprosman

Golden Member

(Gewassen en ontsmette) fingers crossed.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Alex P

Golden Member

Dankzij Chuckie ben ik heel wat kilo's kwijt ;)

Zo'n ding heet SCHAKELENDE, niet "geschakelde" voeding.
dijkmane

Golden Member

chuckie rijdt hier net weg, ik was het laatste adres.
hij heeft een behoorlijke ronde gereden, respect dat hij zoveel over heeft voor ons forum !

er staat heel wat moois in de bus, dus ik ga er maar eens vroeg proberen te zijn.

In no Sense, Nonsense
Sine

Moderator

Jij was de laatste?

Dat is voor Tom's doen een kort rondje, vorig jaar was de laatste om een uur s'nachts ofzo.

Inderdaad respect voor alle tijd en energie die Tom er nu alweer 10+ jaar in steekt.
En uiteraard ook speciale dank aan de donors, er wordt wel eens specifiek wat ingekocht voor de beurs, maar het gros komt toch van jullie :)

blackdog

Golden Member

Hi,

Ik hoop dat Tom geen last van zijn rug heeft gekregen van mijn donaties.
Jammer genoeg was ik er zelf niet om hem koffie of lunch aan te bieden en te helpen met het laden van de auto.

Groet,
Bram

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
chuckie

Honourable Member

Zo, ik ben weer thuis.
Het was zeer zeker de moeite waard.
Mooie spullen allemaal sommige zeer gewichtig.
Mijn trekhaak sleepte nog net niet over het asfalt

Ook nog speciale dank aan Coby (de onderbuurvrouw van blackdog, ze heeft onder andere een HAM radio gedoneerd -4x120kanalen-(zegt mij niet zoveel), haar helaas overleden man was ook radioamateur en Coby zelf ook vroeger.
Alle donateurs nogmaals heel hartelijk bedankt.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
maartenbakker

Golden Member

4 maal 120 kanalen klinkt als een heerlijk illegale bak eigenlijk.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

hoe zit het met de corona virus. veel andere beursen in utrechte zijn afgelast :(

DIPLOMA: asistent monteur nivo 1, monteur consumenten elektronica nivo 2. CERTIFICAAT: witgoed monteur, vca, rijbewijs B/AM......en zwemdiploma A, mijn eerste gerepareerde apparaat was snaartje vervangen in onze cassette speler toen ik 9 jaar was. :)
Hugo Welther

Moderator

Zie de website van het Autotron, die volgen nauwgezet de RIVM richtlijn.
Vooralsnog geen stop op evenementen.

https://www.autotron.nl/update-coronavirus/

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op maandag 9 maart 2020 15:13:57 (18%)

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Ik kom net terug van een welverdiende vakantie in Noord Italië en heb nergens last van. Hooguit wat koud zweet en een hoestje.

Ik zie jullie graag de 21e!

If you want to succeed, double your failure rate.

Dit topic is gesloten