senioren hulp gevraagt voor vader zoon project

hallo
ik heb geen verstand van zenders
maar ik wil mijn vader graag nog 1 keer helpen
mijn vader heeft ooit een zender laten bouwen door iemand met een beperking
die zender heeft hij toen 3 jaar gebruikt
we praten nu over eind 70 begin 80
die zender was gebouwd op een el 84 en een broodbakje ( luch trommel )
ja ik weet daar begin je nu niks meer mee
dat is ook niet de bedoeling
mijn ouwe heer heeft alles nog
mengpaneel op buisen
oude platen spelers
en zijn platen
hij heeft begin jaren tachtig alles aan de kant gegooid ( hij kreeg kinderen )
ik heb een nieuwe el 84 besteld
ik wil nog 1 keer samen met die man uitzenden
hij is nu in de 70
ik wil nog 1 keer uitzenden met mijn vader
8 uur is genoeg
wat ben ik nodig
waar moet ik aan denken
ik weet dat een el 84 tegen woordig geen betekening heeft
dus alle negatieve verhalen en wat beter is .... is niet nodig
voor mij persoonlijk wil ik graag die setup nog 1 keer in de lucht hebben
samen met mijn vader

Op welke frequentie moet die zender gaan werken? En welke antenne wil je gaan gebruiken? Reken wel op hoge boetes en dwangsommen als het Agentschap Telecom je ermee pakt.

big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Wat een ontroerend verhaal. Zo schoon dat ik bijna de zeer slordige schrijfwijze vergeef ;)

Geen complexen maken! en nog het minst van al over die EL84: we hebben hier al meerdere draadjes zien passeren waar die in een zender wordt toegepast. Daar is absoluut niks verkeerd aan.

Maar inderdaad wel opletten met de wettelijke aspecten, het gaat er ietwat strenger aan toe vandaag.

Het is begrijpelijk dat er weinig concrete gegevens zijn, maar een paar foto's van de zender en misschien nog meer van de antenne (als die nog bestaat) zouden veel duidelijkheid brengen.

En bovenal: er zal toch iemand het eens persoonlijk moeten (komen) bekijken, geef min of meer aan waar het te doen is?

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord