Waar roep je de methode void slag1() en void slag3() aan? Ik vind die niet in je loop. In beide geef je ook geen snelheid aan.
In je loop staat een if die altijd false zal zijn joywaarde kan niet gelijk kleiner zijn dan 435 en groter dan 485. Bekijk eens de functie if - else if - else.
Bovenaan geef je aan dat 1 volle draai 200 stappen is. Is er geen functie waar je het aantal graden kan ingeven? Een goede librarie gaat dan zelf het aantal stappen voor je berekenen.
Begin eens met de code van stepper.h en stepper.c uit vlooien. Hoe gaat deze code om met de commando's. Mocht ik leerkracht zijn, kreeg je deze vraag sowieso op je boterham tijdens de verdediging van je project. Een aanwezige librarie gebruiken is 1, je moet het wiel inderdaad niet terug uitvinden, weten hoe deze zijn werk doet is toch een must.
ramp up ramp down. Ik zal het even in een andere context plaatsen. Vertrekt een auto op volle snelheid? Stopt deze plots? (een ongeval even niet meegerekend) Welke wet heeft hier invloed? Is deze ook gerelateerd aan je stappenmotor?
@rew: hij geeft zelf de constante stepsRevolution mee in de declaratie van zijn steppers als 1ste argument. Lijkt me dan logisch dat de software dit wel kent.