RvEldijk
Alles met een knipoog ;-)
Toen hij kapot ging, Zat er alleen led bouwlamp en n radio op
Hehe ding heeft veel te lijden in huidige setup, het is dat je geen publieke tribune hebt maar anders had ik een kaartje gekocht 
Denk zwaardere deze inruilen oid, en ff testen eerst.
Op 6 oktober 2020 13:38:56 schreef RvEldijk:
[...]Hehe ding heeft veel te lijden in huidige setup, het is dat je geen publieke tribune hebt maar anders had ik een kaartje gekocht
Denk zwaardere deze inruilen oid, en ff testen eerst.
Je moest eens weten, als er soort realife iets zou zijn, zal n hoop kijkcijfers trekken... Doet mij vaak niet alleen zeer in de knip
RvEldijk
Je moest eens weten, als er soort realife iets zou zijn, zal n hoop kijkcijfers trekken
Zodra de kaartverkoop start hoor ik het graag 
Doet mij vaak niet alleen zeer in de knip
Hehe als je niet oppast zitten er nog 6 aggregaten tussen nu en de oplossing 
Maar testman vroeg
wat meet je over die knop heen? zou bijna 0V moeten zijn, staat er 230V over is die stuk..
En ?
Op 6 oktober 2020 11:38:48 schreef RvEldijk:
@HD13 je kunt binnen firefox rechtermuis, kies, "schermafbeelding maken" en zo kun je mooi wat je wil selecteren. Je kunt ook op f11 drukken (full screen) en dan alt+printscreen, en dan heb je een foto van firefox/chrome op full screen, zonder adresbalk, werkbalk, taakbalk. etc
Bedankt voor de tip, had het geplaatst.
En zag dat het wel klein was uitgevallen.
Probeer hier nog een keer, maar zonder firefox.
Graag een goede foto van dit component.
Op 6 oktober 2020 18:18:32 schreef HD13:
[...]
Bedankt voor de tip, had het geplaatst.
En zag dat het wel klein was uitgevallen.Probeer hier nog een keer, maar zonder firefox.
Graag een goede foto van dit component.
Heb deze gemeten en bij ingeschakelde compressor staat op 1 stekker 230
En ja hoor HULDE aan dit forum 
Dat stekkertje was erg stof of asserig leek ook wat open te staan..
Heb contacten schoongemaakt en ingespoten met contactspray, en hij doet het weer,
Enorm blij ermee, moest namelijk velgen optijd zandstralen voor mijn gratis spuit/poedercoating behandeling door n vriend die bij dat bedrijf weg gaat
Dus nogmaals bedankt
Tot me volgende avontuur (aggregaat waar ik er nu dus precies twee van kapot heb staan)
Yooo
RvEldijk
@HD13 was puur een tip, niet eens inhoudelijk gekeken, zag div balken, volgende keer staat er een pron-hub tab open oid. 
En ja hoor HULDE aan dit forum
Is idd een vet forum 
Tot me volgende avontuur (aggregaat waar ik er nu dus precies twee van kapot heb staan)
Ik heb de popcorn inmiddels in huis 
Ook al heb je zo de juiste (10KW) aggregaat, dingen zijn erg gevoelig, bijna net zo erg als een auto, zullen vast nog wel vragen uit komen.
Wij hadden een boels (10KW) op "Nature One" in Duitsland, uiteraard, frietpan, koelkast, diepvries, koffiezet, geluidsinstallatie op de camping mee, ding werkte wel goed, echter (was een vrij nieuwe) ding zoop goed z'n diesel, wij zaten minstens op 150L in 4 dgn, en niet eens altijd aan.
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser