Floodlight op graafmachines

Nee toch? Mosterd en maaltijd!

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
High met Henk

Special Member

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

nu ja, je had al snel bepaald dat je floodlights niks vond omdat het niet zeewater resistent is. dan houd je alleen duur spul over en dat mocht nu net weer niet..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

MOcht je in de toekomst weer zoiets zoeken, kijken dan eens bij de evenementen branche leveranciers.
Zij hebben wel vaker met dit soort vraagstukken te maken.
Ik ben zelf geen leverancier maar wel gebruiker.

Ik beveel nooit een bedrijf aan op een openbaar forum aan. Maar als de zoekmachines niet werken, kun je altijd een pm sturen.

Als ik zo tussen de regels doorlees, denk ik dat High met Henk een goede keuze gemaakt heeft, ook al weet ik niet waar hij uiteindelijk voor gekozen heeft.

Kijkende naar de toepassing kun je kiezen voor oplossingen die geschikt zijn voor gebruik op booreilanden, maar ik denk dat dat overkill is. Maar ik zou wel rekening houden met het corrosieve milieu en dus niet gaan voor evenementen toepassingen in een droog weiland ver van zee.

Ik verwacht dat die gravertjes niet bij sea state 9 nog buiten zijn en dat waarschijnlijk lampjes die voldoen voor kadeverlichting van een zeehaven ook voor deze toepassing voldoen. En als zo'n bootje een uurtje niet kan graven, vanwege een kapot lampje, kost dat waarschijnlijk meer dan dat hele lampje.

maartenbakker

Golden Member

Op 3 november 2020 00:58:17 schreef Bart Coolen:
MOcht je in de toekomst weer zoiets zoeken, kijken dan eens bij de evenementen branche leveranciers.
Zij hebben wel vaker met dit soort vraagstukken te maken.
Ik ben zelf geen leverancier maar wel gebruiker.

Ik beveel nooit een bedrijf aan op een openbaar forum aan. Maar als de zoekmachines niet werken, kun je altijd een pm sturen.

Dat laatste lijkt nou juist niet te kunnen omdat je een instelling verkeerd hebt staan ;-)

Overigens is het hier op het forum gebruikelijk om leveranciers gewoon te noemen, dan heeft iedereen er wat aan.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
High met Henk

Special Member

@testman:
Hoezo niets vond?
Volgens mij is de titel floodlight op graafmachines

Probleem is dat ze of de ip67 niet halen (gebruik normale buitenruimten),
of er dusdanig uitzien qua opbouw dat je ze tijdens slepen met golfslag eraf slaat (losse draaibare led panelen in een frame)
en/of ze volgens mijn berekening veel minder licht geven.

Een glamox van ca 50.000 lumen kost ca 2300 euro...
En zoals gezegd. Heb er velen opgevraagd. Sommige vragen dat bedrag ook voor lampen met 20.000 lumen.

@kilian:
Idd, bij 2 meter swell werken we al niet meer.
Echter tijdens slepen naar werkplek kun je moeilijk schuilen als het weer je overvalt.

[Bericht gewijzigd door High met Henk op dinsdag 3 november 2020 07:01:41 (22%)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 3 november 2020 02:08:23 schreef maartenbakker:
[...]Dat laatste lijkt nou juist niet te kunnen omdat je een instelling verkeerd hebt staan ;-)

Overigens is het hier op het forum gebruikelijk om leveranciers gewoon te noemen, dan heeft iedereen er wat aan.

Excuses, wist niet dat het forum geen pm had. Mijn emailadres laat ik liever verborgen. Dus mijn berichtje was totaal nutteloos.

Leveranciers beveel ik nooit aan, omdat het ervaringen persoonlijk zijn en het bij iemand anders heel anders kan uitpakken. Waardoor je je eigen naam te grabbel gooit. Zeker op een openbaar forum.

High met Henk

Special Member

Dan had je mij ook kunnen mailen..

Maarem: dit is het geworden:

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
maartenbakker

Golden Member

Op 7 november 2020 20:32:15 schreef Bart Coolen:
[...]

Excuses, wist niet dat het forum geen pm had. Mijn emailadres laat ik liever verborgen. Dus mijn berichtje was totaal nutteloos.

Leveranciers beveel ik nooit aan, omdat het ervaringen persoonlijk zijn en het bij iemand anders heel anders kan uitpakken. Waardoor je je eigen naam te grabbel gooit. Zeker op een openbaar forum.

Ik denk dat elke lezer tegenwoordig wel snapt dat een ervaring met een leverancier persoonlijk is, dus je naam te grabbel gooien lijkt me een erg groot woord (zelfs als lezers niet snappen dat een ervaring persoonlijk is). De enige manier waarop je gekielhaald wordt is als je reclamemaakt voor je eigen tent zonder dat erbij te zeggen (a.k.a. doen alsof je neus bloedt). Voor de spam hoef je je mail niet te verbergen, maar als je andere redenen hebt had je inderdaad naar HmH kunnen mailen.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Tidak Ada

Golden Member

Op 7 november 2020 20:32:15 schreef Bart Coolen:
[...]

Excuses, wist niet dat het forum geen pm had. Mijn emailadres laat ik liever verborgen. Dus mijn berichtje was totaal nutteloos.

Leveranciers beveel ik nooit aan, omdat het ervaringen persoonlijk zijn en het bij iemand anders heel anders kan uitpakken. Waardoor je je eigen naam te grabbel gooit. Zeker op een openbaar forum.

Kijk eens in het navigatie vak ( links bovenaan deze pagina ). Daar zie je allerlei leveranciers inclusief waarderingen van forumleden.....

Je kunt natuurlijk ook een nick name aannemen en je echte naam verborgen houden, zoals zovelen hier op het forum.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 7 november 2020 20:41:08 schreef High met Henk:
Dan had je mij ook kunnen mailen..

Maarem: dit is het geworden:
[bijlage]

Dit heeft wat weg van een stageblinder, is dat het ook?

https://www.sagitter.com/image/cache/data/sagitter/SG_BLINDER4L_%20(2)…

High met Henk

Special Member

Nee het is geen stageblinder
Het is een floodlight die normaal in 3 pods geleverd wordt, maar dit is het 1e prototype met 9 pods.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
High met Henk

Special Member

Even een terugkoppeling: Was van de week op deze graafmachine.

Ik heb veel zaken over me heen gehad en enige compliment was echt deze verlichting.

Graafmachine ligt nu namelijk in de reparatie

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 18 februari 2021 21:27:31 schreef High met Henk:
(1) compliment was echt deze verlichting.

(2) Graafmachine ligt nu namelijk in de reparatie

(1) Mooi!
(2) Jouw (mede)verantwoordelijkheid?

High met Henk

Special Member

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
High met Henk

Special Member

Omdat ik de graafmachine niet meer in het donker gezien heb en de lovende woorden van de bemanning nogmaals deze lampen aangekocht op een ander drijvend object.
Deze foto is op zeker 60 meter van de masten zelf. Ponton is 23 m breed.

Ter referentie een TL bak

Beetje valsspelen: dit zijn er wel 8 IPV 2..

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Zitten jullie soms in elkaars vaarwater?

I'll get my coat...

GJ_

Moderator

Op 2 april 2021 12:20:49 schreef r-p:
Zitten jullie soms in elkaars vaarwater?

Neh, ik doe niks met verlichting.

High met Henk

Special Member

Nou, ik denk zelfs dat de mouw op jouw foto links van mij is....

GJ_ is langs gekomen i.v.m. een Siemens S5 probleem.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
GJ_

Moderator

Die mouw is van mijn medewerker.