Uitklapbare pootjes Rigol Oscilloscoop

Hoi,

Ik heb aan Rigol DS2072A oscilloscoop waarvan beide uitklapbare pootjes om het apparaat wat schuiner te zetten kapot zijn.

Heeft iemand een idee waar ik die uitklapbare pootjes kan bestellen?

Hopelijk kan ik straks iemand bedanken.

Van lezen wordt je slimmerder

Hoi,
Bij je leverancier.
Met mijn vorige DSO (de DS1052E) hetzelfde gehad. ARBenelux stuurde me per post een voetje.

harry64,
Eleshop had ik net voordat ik hier mijn vraag stelde een mailtje gestuurd.
Met een beetje geluk kunnen zij mij helpen, even de mail afwachten.

markce,
De leverancier weet ik niet, heb de scoop via mijn werk besteld.
Ik werk daar inmiddels al een paar jaar niet meer.
Zal ook eens kijken bij ARBenelux.

Van lezen wordt je slimmerder

Bij de DS1052 was het het nokje op de flipper dat afbrak. Is dat jouw de DS2072 ook zo?

Ik heb even gekeken, het is al lang geleden dat het afgebroken is.
Maar het gedeelte van de achterkant van de behuizing waar het flippertje in ronddraait is afgebroken.
Ik heb dus een nieuwe achterkant van de scoop nodig )-:
Daar zal wat lastiger aan te komen zijn vrees ik.

Van lezen wordt je slimmerder
Arco

Special Member

Als het niet te gecompliceerd is, kom je met epoxy en wat geduld ook een heel eind... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

ARBenelux is naast shop officieel importeur.
Valt te proberen, maar het zal wel geen voorraadartikel zijn.

Tot slot,

Ik heb Eleshop en AR Benelux op 16 januari een mailtje gestuurd.
Eleshop heeft tot vandaag nog niet gereageerd.
AR Benelux wel en was bereid mij een achterkant en pootje te verkopen voor het bedrag van €114,95

Bedankt voor de hulp allen.

Nu op zoek naar een stille fan (-;

Van lezen wordt je slimmerder
Arco

Special Member

Nu op zoek naar een stille fan (-;

De 612FL van Papst?