Op 11 april 2021 17:34:52 schreef RAAF12
Duidelijk een triadische structuur
Als je dat maar weet!
Het klokje werd weggegeven omdat het kapot is. Voor verzendkosten á €7,25 en €2,75 fooi, toevalligerwijs bij elkaar precies €10, heb ik het klokje nu hier en wil het graag repasolderen.
5000 toeren wijst op diesel en ook de koeienletter W op de printplaat wijst op diesel.
Dit staat op de behuizing:
N 02 060 701
73500 Imp/min
Volvo Penta
12 V
11.89 (datum)
Nr. 864 022
En een stickertje van BMS meterservice Apeldoorn, daar is het klokje dus ook ooit geweest.
Om een en ander voor mezelf helder te krijgen heb ik wat printbanen uitgetekend:
Het lijkt dat W en IND gewoon aan elkaar zitten behalve dat bij mij het baantje is weggefikt.
Mijn auto is een VW LT diesel. Een W-draad moet al in het dashboard zitten. De kans dat de toeren kloppen acht ik vrijwel onbestaanbaar dus ik zal het klokje zelf moeten afstellen maar dat is vers twee.
Ik ga de verhalen van B.D. nog eens doornemen en dan zal ik 's wat aan elkaar solderen.